וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב כועסת

4.7.2007 / 10:38

המאמי הלאומית יצאה נגד כתבת 'אני לא פלקט' ששודרה בשבוע שעבר ב'עובדה', שם, לטענתה, דבריה הוצאו מהקשרם. המראיין רוני קובן: נינט אמרה לי שהיא הוצגה בצורה הטובה ביותר

בעקבות כתבתו של רוני קובן על נינט טייב ששודרה ב'עובדה' בשבוע שעבר, פתחה המאמי הלאומית את לבה לעיני המעריצים כשכתבה בפורום הרשמי שלה מה היא באמת חושבת על האופן בו הצטיירה באותה כתבה.

"אתם כמובן יודעים שהאנשים שם עורכים את הכתבה כרצונם החופשי ודבר שנורא הכעיס אותי הוא שיצא בכתבה שאני נגד התקשורת כולה וזה לא נכון", כותבת נינט. "במשך ה-3 ימים האלה שהם היו איתי אמרתי שאני מאוד מבינה את התקשורת, שאני מבינה שהם המתווכים ביני לבין הקהל שלי ושאני מאוד מעריכה את זה".

בהמשך מסבירה נינט מה מפריע לה: "יש לי בעיה עם שקרים (ראה ערך "פנאי פלוס" הנבלות), יש לי בעיה עם העובדה שצלם עוקב אחרי עם מצלמת וידאו ואני כמעט עושה תאונה בגללו".

"רציתי להתראיין אצלי בסלון כי שם הכי בטוח לי"

עוד כתבה נינט למעריציה: "בחרתי להתראיין אצלי בסלון שלי כי שם הכי בטוח לי, עשיתי את זה מתוך בחירה, רציתי לסגור את כל הפינות ולספר את הסיפור מהעיניים שלי, מהאמת שלי. הרבה דברים שם (בכתבת 'עובדה' - א"ס) יצאו מהקשרם אבל את הנעשה אין להשיב ואני ממשיכה להסתכל קדימה".

רוני קובן, כתב 'עובדה', הופתע לשמוע את הדברים. לדבריו, "אחרי הכתבה נינט התקשרה אליי ואמרה שהכתבה הציגה אותה בצורה הטובה ביותר".

מהפקת 'עובדה' נמסר בתגובה: "הכתבה הוצגה באופן האותנטי ביותר ומדברת בעד עצמה".

נינט טייב סירבה להגיב מעבר למה שכתבה בפורום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully