וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב נעלבת

7.6.2007 / 14:46

בעקבות ביקורת על שיטות הניהול שלה, הגיבה המאמי הלאומית: "זה מעט מעליב לנסות לשכנע את התומכים שלי שאני מסוגלת לקחת החלטות ולהוביל בעצמי את הקריירה"

נינט טייב כתבה למעריציה בפורום שבאתר הרשמי כי היא נעלבה, לאחר שאלה פקפקו בקבלת ההחלטות סביבה ויצאו נגד שיטת הניהול שלה, הכוללת את אחיה אייל, טדי הפקות והליקון. אספנו כמה היי-לייטס מתוך המכתב.

"חבל שאתם לא סומכים עליי ועל שיקול דעתי", כותבת נינה, "אני חושבת שאני מכירה את עצמי ואת צורת ההתנהלות שלי בצורה הטובה ביותר. אני עומדת ב-100 אחוז מאחורי כל צעד שלי ולא חושבת שמתפקידי לשכנע אף אחד שמה שאני עושה צודק או לא... מי שבוחר להאמין בי ולצעוד איתי, אני הכי שמחה בעולם... אבל אין בכלל ויכוח על מה נכון עבורי".

בהמשך כתבה נינה על תחושותיה הקשות: "האמת, גם מעט מעליב למצוא את עצמי שוב ושוב מנסה לשכנע, דווקא, מכולם, את התומכים שלי, שאני בנאדם שמסוגל לקחת החלטות ולהוביל בעצמו קריירה. ועל כך שאני צריכה לפעמים להאבק על מנת לקבל 'קרדיט' על ההחלטות שלי".

- אייל טייב, אח ומנהל, מי הבוס?
"כל ההחלטות מתנהלות ביחד עם נינט ולבסוף המילה האחרונה היא של נינט. לדעתי, עניין הניהול זה לא מעניינם של התומכים שלא אמורים לבקר ניהול של אומן זה או אחר. זה ידוע וברור שנינט עושה לבסוף מה שהיא חושבת לנכון".

הטביעו את וואלה! סלבס ותגלו מהנדלת ימית מעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully