וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו תדמור מאמץ

וואלה! סלבס

6.6.2007 / 9:33

הרקדן-שחקן שגילם נשא איידס בסרט "ידיים קשורות", החל בתהליך אימוץ ילדה הודית בת 14, נשאית איידס

עידו תדמור, רקדן, כוריאוגרף, דוגמן, שחקן ושופט ב"נולד לרקוד" (קחו אוויר), פתח בהליכים לאימוץ ילדה הודית בת 14, נשאית איידס. כך סיפר תדמור אמש בתכנית של שלישיית 'מה קשור' ב-HOT. תדמור, שמגלם נשא איידס בסרט 'ידיים קשורות', הגיע לפני שלושה חודשים לערב התרמה עבור יתומים של חולי איידס, התאהב בילדה והחליט לאמץ אותה.

"נורא סיקרן אותי לראות למה אני תורם אז ביקשתי שיערכו לי סיור בבית היתומים", סיפר תדמור לוואלה! סלבס, "במהלך ההופעה קמה ילדה מדהימה ביופיה, עוצרת נשימה, וקראה באנגלית נאום ברכה. הרגשתי שהלב שלי יוצא אליה, רגע בחיים שאני לעולם לא אשכח. פשוט התאהבתי בה אני לא יכול להסביר את זה".

תדמור תיאר לוואלה! סלבס את המצב הקשה של היתומים ההודים. "ראיתי את העוני ואת הצורה שבה הם חיים. לרובם אין בכלל מיטה, הם חיים על בטון, בלי חלונות. היה רגע שישבתי על הרצפה והילדים נדבקו אליי כדי לקבל חום ואהבה, ממש כמו חיות במובן הטוב של המילה. הם ממש אכלו לי ממתקים מהיד".

"הילדה גרה עם שני אחיה, בני 3 ו-4, שגרים איתה. גם הם נשאים. הוריה נפטרו מאיידס. מה שמזעזע זה העובדה שהם לא מקבלים תרופות. שאלתי את אם הבית למה הילדים לא הולכים לבית הספר. היא השיבה: 'בשביל מה? הם מחכים למות'. הרגשתי שקיבלתי חץ מטורף לנשמה".

על האפשרות שיאמץ את שלושת האחים, אמר תדמור: "אני חושש שהילדה לא תרצה להגיע לארץ לבד, כי היא לא מכירה שום דבר חוץ מבית יתומים. לקחת אחריות על אחד זה כבר גדול, אז לגבי שלושה אני כרגע לא יודע, אני עדיין מתחבט".

(עדכון אחרון: 11:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully