וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי מבריזה

5.6.2007 / 13:46

מקורב לשחקנית: "היא ביטלה ברגע האחרון את השתתפותה בנופש של 'האלופה', לאחר שהבינה שיהיו מעריצים ואמרה שאין לה כוח לרעש הזה". גורם בהפקה: "לא עושים דברים כאלה כשמעריצים מצפים לך"

גם שלושה ימים אחרי תום הסופ"ש המאורגן של צוות 'האלופה', עדיין סוערות הרוחות - בקרב גורמים בהפקת הטלנובלה - בנוגע להחלטת עדי הימלבלוי לבטל ברגע האחרון את השתתפותה בחופשה, בשל נוכחות מעריצים במלון.

הימלבלוי, זר חמניות מטופח, נרשמה לנסיעה ככולם (למעט יהודה לוי, שהודיע מראש שלא יגיע - א"ס). אלא שיום לפני הטיסה, נודע לכוכבנית כי האירוע יכלול מפגש מעריצים. לדברי מקור המקורב לשחקנית, "עדי ראתה את המודעה באינטרנט, הייתה בשוק שהגעת השחקנים פורסמה וביטלה את השתתפותה כשהבינה שיהיו מעריצים, כי 'אין לה כוח לרעש הזה'".

מקור בהפקת 'האלופה', סיפר לוואלה! סלבס: "נורא כעסו עליה בהפקה. היא אמנם לא הייתה מחוייבת מבחינת ההפקה, אבל לא עושים דברים כאלה, בטח לא יום לפני, ובטח לא כשהמעריצים מצפים לך".

גורם בכיר אחר בהפקה, יצא להגנת הימלבלוי: "עדי מאד רצתה לבוא, אבל היו לה אילוצים".

"היא שמה לנו מקל בגלגלים"

אור ברקת, סמנכ"ל השיווק של מלון סנטרל פארק, סיפרה לוואלה! סלבס: “עדי ביטלה ברגע האחרון, למרות שהייתה בין הראשונים שנרשמו ואשרו את השתתפותם. כשהיא הבינה שכמות ההזמנות במלון עולה, היא החליטה לוותר, למרות ששריינו קב"ט (קצין ביטחון - א"ס) לכל הקומה שלהם. היא אמרה: 'לא מתאים לי בגלל כל המעריצים, אני רוצה פרטיות ולא נוח לי להיות במלון כשכל המעריצים מסתכלים עליי"'.

"את כל השת"פ הזה ביססנו על גב השחקנים, כדי שייווצר איזשהו באזז", ממשיכה ברקת, "עדי לא הייתה חייבת, אבל היה הסכם. היא נתנה יד לעניין ובסוף היא שמה לנו מקל בגלגלים ברגע האחרון. לעומתה, עפר שכטר ומיכל גבריאלוב היו מקסימים".

בהנהלת המלון עוד ניסו לשכנע את הימלבלוי להגיע בכל זאת ואף ביטלו מפגש מעריצים שהיה מתוכנן, אולם גם זה לא עזר.

- עדי הימלבלוי?
- "כן...".
- זה בקשר לסאגת אילת.
- "(טראחחחח)". למתקשים, זו הייתה טריקת טלפון בפרצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully