וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשון נגד מינקובסקי #2

29.5.2007 / 1:00

וואלה! גאה להציג: כך נבט קטן של סכסוך הופך לאילן שמצמיח חתולים שחורים, או: הבלונדה והמעצב ממשיכים להחליף עקיצות. כנסו כנסו, יש דם רע

תקציר הפרקים הקודמים בסאגת הילה נחשון וירון מינקובסקי: מנחת 'רוקדים' לא התחברה לשמלות שהכין מעצב התכנית לחצי הגמר, ולבשה שמלה אחרת על דעת עצמה. המעצב התרגז ופתח עליה פה שחבל"ז (ראו קישור). ואז הם נפגשו שוב.

בחמישי הגיעה נחשון לסטודיו כדי לבחור שמלה לגמר. על פי מקור, "ירון אמר לה: 'אם תעשי פרצוף חמוץ, שום דבר לא ייראה עלייך טוב'. הילה השיבה: 'כל מעצב אחר ישמח להלביש אותי'. ירון אמר שהיא מוזמנת לעזוב והילה עזבה".

מינקובסקי אמר לוואלה!: "הילה נחשון עברה במהלך העונה שדרוג גדול מבחינת המראה, מה שלא תמיד מדביק את הפער בין טעמה האישי העממי לבין האופנה העילית. הכנתי לגמר שמלות איכותיות ומדהימות שלא היו לטעמה 'האיכותי' ונאלצתי להתפשר. לצערי, הילה נחשון יוצקת תוכן חדש לתואר טאלנט. מעכשיו אמור מעצבת אופנה".

רפי עגיב, סוכנה של נחשון, הגיב: "צר לי שאלה הדברים שאני צריך להתעסק בהם, אבל כשצריך אז צריך. המנחה לא הייתה שותפה בבחירת השמלה. אני חושב שהילה נראית טוב בכל דבר, אבל חבל שהיא לא לובשת את השמלות היפות יותר לגמר, ושהשמלות שנבחרו לא מכבדות את מעמד הגמר. לגבי הדברים שאמר ירון בפעם הקודמת - בהנחה שהם אכן דבריו - הגעתי עם הילה לסטודיו (בהמשך תראו איך זה נגמר - א"ס), כדי שלא יהיו חילופי דברים כמו בעבר, כי הדברים שנאמרו לא היו לכבודו".

איזה מתח: מה הילה לבשה בגמר?

שלשום (א') אחר הצהרים נחשון חזרה לסטודיו של מינקובסקי, הפעם עם הסוכן רפי עגיב. הפעם השמלות לא מצאו חן בעיני השניים והם ביקשו לראות שמלות אחרות. אחרי הסברים של מינקובסקי ("צריך לעשות הרבה תיקונים ואין זמן עד הגמר"), הסכימו הצדדים ללכת על שמלה שמינקובסקי יבחר. אבל אותנו מעניינת הסאגה.

אצלנו הגמר לא הוליד עכבר, אלא וואחד חתול שחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully