וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול רוצה פיצוי

20.5.2007 / 14:03

כשנהג המונית שבר את ידית המזוודה, היא הייתה המומה אבל שתקה. אבל כשגילתה שגם תכולת המזוודה מרוסקת, צנעני ממש התעצבנה. "אם לא יפצה, אני אתבע", היא מבטיחה

מטרת הסופ"ש בדרום הייתה להרגיע את השופטת האקצנטרית, אבל מפגש פסגה עם נהג מונית, הביא למרגול את ת'ג'ננה.

מרגול הזמינה מונית מהמלון לשדה התעופה. כשהנהג הג'נטלמן הרים את המזוודה, נתלשה הידית והמזוודה נפלה, אבל מרגול לא עשתה עניין מזה. כשהמונית נסעה, גילתה מרגול שהבשמים התרסקו. עכשיו היא רוצה פיצוי.

- מרגול, הפעלנו מונה.
- "ההתנהגות שלו הייתה מגעילה. הוא פתח בגאז' והניף את המזוודה באוויר כדי להפחיד חבר. הידית נשארה לו ביד והמזוודה צנחה על הרצפה".
- עוברים לתעריף 2.
- הייתי המומה אבל שתקתי. רק בשדה ראיתי שיש דברים שבורים. התקשרתי לתחנה והנהג בשיא חוצפתו אמר 'מה עשיתי? אפשר לחשוב, לא קרה כלום'".
- רוצה קבלה?
- "אם הוא לא יפצה, אני אתבע".

גרסת הקחחח קחחח, או: "זו עייפות החומר של המזוודה"

- משה הנהג, תאר את המקרה בציוריות, כאילו היית קלוד מונה.
- "המזוודה נפלה כולה 20 ס"מ. זה קורה הרבה שמוציאים מזוודות וזו הייתה מזוודה ישנה. היא אפילו אמרה לי 'כפרה, לא קרה כלום, הכל בסדר' ופתאום היא רוצה פיצוי. אמרתי לה 'אני בא לראות מה נשבר' והיא אמרה לי 'בשום אופן לא'. שתתבע".
- מי פנוי בבית משפט?
- "אין לי בעיה לפצות אותה ולקנות לה מזוודה בשוק הכרמל כי זה מה שהמזוודה שלה הייתה שווה. היא חושבת שהיא מצאה מישהו לסחוט אותו, שתתבע. זו עייפות החומר של המזוודה. אם היה באמת נשבר אז היא הייתה נותנת לי לראות. עובדה שהיא לא הסכימה לתת לי לראות".
- מרגול אומרת שהנפת אותה באוויר בשביל להפחיד חבר.
- "מה פתאום, זה שקר. מה אנחנו בקייטנה?".

לשיפוטכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully