וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביהו מדינה מתייבש וחותך

18.5.2007 / 16:45

איך קרה שאייקון הזמר הים-תיכוני הופיע בתוכנייה של אירוע ההצדעה לירושלים, אבל לא הופיע מול קהל המעריצים

אביהו מדינה, זמיר ים-תיכוני, היה אמור לפתוח את 'לך ירושלים', מופע ההצדעה לרגל 40 שנה לשחרור העיר. מה רבה הייתה אכזבת הקהל כשבסוף הערב, לא אביהו וגם לא אחותו עלו לבמה, מאחר שמפיקי האירוע לא עמדו בהתחייבויות כלפיו וייבשו אותו.

תחקיר וואלה! סלבס מגלה כי תחילה סירב מדינה להופיע בשל הופעה נוספת בפתח תקווה, אולם לאחר שגורמים בהפקה הבטיחו למדינה שיפתח את הערב ויספיק להגיע בזמן לאם המושבות, הסכים מדינה להגיע לגן סאקר.

אולם הבטחות לחוד ומעשים לחוד. להפתעתו של מדינה, דווקא יהורם גאון הוא זה שפתח את הערב והוא עצמו מוקם במקום ה-15 מבחינה כרונולוגית. בשלב זה, פנה מדינה המאוכזב לאמרגנים בבקשה להסבר. אלה הבטיחו לו שעד 21:00 הוא יופיע. כשהגיעה השעה, עזב מדינה בכעס את המקום. מיותר לציין שאת השיר "שבחי ירושלים" מדינה כבר לא שר שם.

- אביהו, לא חראם על המדינה?
- "הם לא עמדו בהסכם, אז שיאכלו אותה. אני עמדתי בהסכם. אני מתכוון לקבל את הכסף ואני מקווה שהם ישלמו, כי הם יודעים שהם לא היו בסדר".

קובי סית, ממפיקי האירוע, אמר בתגובה: "הייתה לנו טעות. התנצלנו בפני אביהו ובזה תם העניין. היה חשוב לנו שהוא יופיע, אבל היו לנו אילוצים של טלוויזיה. אנחנו מתנצלים והטעות והאחריות היא אך ורק שלנו. מה לגבי הכסף? ברור שהוא יקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully