וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן בשרית

סתם איזה חרמן סוטה

16.5.2007 / 16:29

מה עושים כשבאים לעשות כתבה באירוע של מגזין בגדי הים של לוק ובלייזר אבל אין כתב? מן הסתם נשאר הרבה יותר אלכוהול, יותר דוגמניות והרבה הרבה יותר ציצים. בקיצור, קבלו אייטם עם בשר

מערכת וואלה!

*** צילום: זוהר ראובני
*** עריכת וידאו: בת גולן
*** תסריט ועריכה: פיני אסקל

לא היינו נוגעים בה אפילו בלייזר

כמו ששמתם לב, היינו אמש ב'שלוותה', נמל ת"א, לכבוד (ויש כבוד) מגזין בגדי הים של לוק ובלייזר, כולל הקרנת הבכורה של הסרט 'ביקיני כחול לבן' (בהפקת ירון ליכנשטיין, מנכ"ל לוק, ויוני דותן) המתעד את הפקת האופנה של המגזין, וישודר החל מהערב ב-HOT VOD. היו שם גלית גוטמן, אילנית לוי, ליהי אלון וגם אחת שלא היינו נוגעים בה בלייזר. עכשיו מותר לכם לראות שוב את הווידאו.

למי שמתקשה, הנה הטקסט המלא של הסוטה החרמן:

בצהרים שמענו שיש אירוע של דוגמניות, אבל לא מצאנו כתב. בהתחלה התבאסנו, אבל פתאום נפל לנו האסימון: "מי צרך כתב כשיש כוסיות?".

אז גנבנו מצלמה ואת האוטו של אבא. באיזה עיקול חד ימינה ראינו פוסטר של מירי בוהדנה ועשינו תאונה. בפנים מצאנו כוסיות שלא היינו נוגעים בהן בלייזר. אח שלנו רצה סיבוב, אבל הכוסיות אמרו לנו שהוא לא בגיר. ואז הלך לנו הסטרטר.

נכנסנו למסיבה. מהר מאד הבנו שבחורות משקיעות בעיקר בחזה. חזה עולה בשווארמיה בערך 20 שקל ואצל דוקטור קליין הוא עולה קצת יותר.

יא אללה, איזה שוק בשר, כל אחת פה מינימום גלית גוטמן. הנה גלית גוטמן, הנה עוד פעם גלית גוטמן, והנה שוב גלית גוטמן.

נגמר לנו האוויר, אנחנו הולכים לשתות משהו. בינתיים תנסו להפעיל את זה לבד. זה קדימה, זה אחורה וזה קלוז אפ.

אחר כך חיפשנו בקהל אם יש פה סחורה. הנה גבר (לא מעניין), הנה עוד גבר (לא מעניין), רוצה בנות, רוצה בנות. אחר כך החלטנו לעקוב אחרי מישהי שחשבנו שאולי יש מצב. פאק, היא נשואה. בסוף לא יצא לנו כלום, אבל בכל זאת הלכנו לספר לחבר'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully