וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן מסניפה

שירות וואלה! סלבס

7.5.2007 / 4:15

ההוליוודית האבודה צולמה כשהיא עושה קוק בשירותים

לינדזי לוהן, הנערה בהפרעה של הוליווד, הסניפה קוקאין ודחפה גם לאפו של חבר בשירותים של מועדון אחרי לילה פרוע, כך מדווח המגזין הבריטי 'ניוז אוף דה וורלד'. אתר האינטרנט thebosh מפרסם את התמונות.

"ללינדזי לא אכפת מי יראה אותה עושה קוק או איפה היא עושה את זה וגם לא אכפת לה להשתכר", אמרה חברתה של לוהן. "היא מסתובב עם בקבוק מים כדי שנחשוב שהיא נקייה, אבל היא מוציאה את המים ומכניסה לבקבוק וודקה וסודה".

לוהן נתפסה במצלמה נסתרת כשהיא מסניפה במועדון לילה הוליוודי. על פי הווידאו, היא הגיעה ב-11 בלילה והתגנבה לתא. בפנים, כשהייתה עם שני חבריה, הוציאה לוהן מכיסה נרתיק ובו אבקה לבנה. היא דחפה אצבע ותקעה את החומר באפו של חברה, לפני שהסניפה בעצמה. האקט אירע רק 20 יום אחרי שהתגאתה בתראפיה.

חברה של לוהן אמרה: "ראיתי אותה עושה יותר מ-20 שורות גדולות של קוקאין. היא אפילו לא מנסה להסתיר את זה. היה בוטה לעשות את זה על שולחן, ספרים ובמלתחה".

חברים שרים לינדזי

מוקדם יותר השנה, נרשמה לינדזי לטיפול במרכז באל.איי, כדי להיגמל מאלכוהול. בזמנו הוציאה לוהן הודעה לעיתונות, לפיה "החלטתי לטפל בבריאות שלי. אני מעריכה את איחוליכם ואני מקווה שתשמרו על פרטיותי בזמן הזה".

"אני גאה בה", אמרה אמה של לינדזי, "היא במקום טוב כרגע, מבחינה רוחנית ומנטאלית. היא במקום מדהים ופנומנאלי. היא בת 20, היא רגועה והיא עושה את מה שהיא צריכה לעשות.היא בסדר, היא ממש סדר".

"אני זוכר שהבטתי בה חושב כמה זה פתטי איך שהיא נראית ומה נהיה ממנה", המשיכה החברה. "כשהיא על קוק, וכך היא ברוב הזמן, כל תשומת הלב צריכה להיות מופנית כלפיה. כבר הפסקתי לספור כמה פעמים היא התפשטה לפני כולם. היא אוהבת לבחון את עצמה מול המראה כשהציצים שלה בחוץ".

"ההליכה לגמילה הייתה יחצנות גרידא. היא רצתה שאנשים יראו שהיא רוצה עזרה, אבל היא לא הפסיקה עם הסמים. בלילה ממוצע היא עושה שניים וחצי גרם של קוק. היא לא קונה את הקוק אלא מקבלת מחברים ומכרים, וזה הופך אותה למפלצת עצבנית".

חברתה טוענת כי אם לא תפסיק עם דרכיה הרעות, סופה יהיה טראגי. "לכן יש את הווידאו, כדי שהעולם יראה מה לינדזי עושה וכעת היא לא יכולה לשקר לעצמה או למישהו אחר".

וואלה! סלבס לא מבינה מה הבעיה בקמח לבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully