וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד האסלהוף שיכור

שירות וואלה! סלבס

6.5.2007 / 14:22

חדש ברשת: סרטון ובו שומר החופים זוחל על הרצפה חצי-עירום ונאבק בהמבורגר כשהוא מחוק מאלכוהול

קלטת לוהטת ובה נראה דיוויד האסלהוף כשהוא שיכור לחלוטין, נחשפה בסוף השבוע. בעקבות הסרטון, סיפרה פאמלה באך, גרושתו, איך נהג לתקוף אותה כשהוא מבושם.

הסרט, שצולם כנראה לפני שלושה חודשים בידי בתו בת ה-16 טיילור אן, שודר במספר תכניות בידור. בסרט נראה שומר המפרץ כשהוא לובש ג'ינס, פלג גופו העליון חשוף והוא שוכב על הרצפה ונאבק בהמבורגר, על רקע קול נשי צעיר שמדרבן אותו לא לשתות ומזהיר אותו שהוא עלול לאבד את תפקידו במחזה אם לא יתפכח. לטענת האסלהוף, בנותיו רצו להראות לו איך הוא נראה כשהוא שיכור.

בהודעה לעיתונות אמר האסלהוף: "למרות שאני עובר גירושין כואבים, הצלחתי להתמודד עם הנושא. לצערי מצבי הידרדר לערב אחד, אבל חלק מההחלמה זה הידרדרות".

"למדתי מהקלטת והנה אני שוב במשחק", המשיך האסלהוף, "הקלטת לא הייתה אמורה להיחשף לציבור, אבל נפלה לידי אנשים ששחררו אותה בזדוניות למטרותיהם האישיות. אני מקווה שמי שעשה את זה ילמד מהקלטת, כמוני".

בחמישי האחרון, חשפה גרושתו פמלה באך בראיון לתכנית "Access Hollywood", כי האסלהוף היה תוקף אותה בזמן שהיה שיכור. תוך כדי שהיא נלחמת בדמעותיה, אמרה באך: "זה מביך ואתה חושב 'מה עשיתי?', עד שאתה מגיע לנקודה שלא עשית כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully