וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט ויודה מתחתנים

3.6.2007 / 4:59

כך מדווח הבוקר ידיעות אחרונות. טוב, אין מילים, באמת. אייל טייב, מנהל ואח, מסר לוואלה! סלבס בתגובה: "אני לא מאשר"

פתחו יומנים והתחילו לחשוב על מתנה מקורית. יהודה לוי ונינט טייב, המוכרים גם כמאמי ומאמי, יתחתנו בנובמבר הקרוב, כך מפרסם הבוקר ידיעות אחרונות. חבר קרוב אמר אתמול לעיתון כי "הם החליטו להתחתן ממש בימים אלה. שניהם מאושרים ונרגשים מאד. התאריך שנקבע הוא חודש נובמבר 2007, אבל עד שזה לא סופי הכל יכול לקרות".

לדברי אותו מקור, השניים שריינו אולם אירועים במרכז הארץ וכבר הוזמן צלם ונבחרו טבעות נישואים. אייל טייב, אחיה של נינט, אמר הבוקר לוואלה! סלבס: "אני לא מאשר".

בשני האחרון צולמו השניים כשהם נכנסים, כל אחד בנפרד, למלון בתל אביב. יכול להיות ששם הציע יודה נישואין לנינט, יכול להיות שקרה ההפך בשם הפמיניזם, וייתכן בכלל שסתם מדובר במנהג טוניסאי קדום לשימור הזוגיות.

ובינתיים, עד שתקבלו הזמנה, קבלו את תקציר תולדות מאמי & מאמי. יודה, 27, ונינט, 23, הכירו על סט 'שיר נולד' לפני כשנה וחצי. באותו זמן נינה הייתה הצמודה של רן דנקר ואילו יודה ספר את ימי המחזור של אפרת בוימולד. בטיימינג קטלני התפרקו במקביל שתי מערכות היחסים, כולל הכחשות של שני הצדדים, כמובן.

אבל האמת יצאה לאור, כשיודה ונינה יצאו מהארון בסביבות מאי 2006, נצפו מאז בכל חור וניהלו זוגיות יציבה כולל איחוד כתובות לרמת אביב הירוקה. החתונה אמורה לקרות במלאת שנתיים לזוגיותם.

וואלה! סלבס לא רעדה ככה בזמן הקללללדה מאז דרשת הבר מצווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully