וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט נזרק?

שירות וואלה! סלבס

25.4.2007 / 5:51

לחשושים בארה"ב: אנג'לינה ג'ולי הולכת להעיף את בנזוגה העבש והקוסמטי. די, לא יפה לזרוק לחם. ומצד שני: התאילנדי מקבל את שם המשפחה של האב המאמץ

אם השמועות המרחפות בהוליווד נכונות, וואלה! סלבס הולכת להיות מגה-מבסוטה. אנג'לינה ג'ולי, מנהיגת להקת שפתיים (של מוצצת), הולכת לזרוק את בראד פיט, כך מספקלץ המגזין "!NOW". בחודש שעבר, רק שבוע אחרי שאימצו את התאילנדי, הנערה בהפרעה טסה לשיקגו עדי לעבוד על סרט חדש, בזמן שבראד נשאר הסנג'ר של הילדים.

חבר של הכוכבת חשף: "היא לקחה שנתיים הפסקה כדי ללדת את שילה והייתה עקרת בית קטנה עבור בראד. עכשיו היא רוצה לחזור לעבוד".

לדברי המקור, לפני כמה שבועות נוצרה הסלמה במערכת היחסים של בראנג'לינה. "בראד איבד את זה. הוא יילל: "זהו, עד כאן, אני לא אוהב אותך, את לא האישה שהתאהבתי בה".

אבל מסתבר שזה לא מזיז לאנג'י. "היא חתכה מחייה את אבא שלה, ג'ון וויט, והיא רגילה שאנשים אומרים עליה דברים איומים. היא קשוחה כמו הגיהנום", סיכם המקור.

אנג'לינה מפרגנת לבראד תאילנדי

אלא שבניגוד לשמועות על הצרות המבורכות שיש בגן העדן ההוליוודי של השניים, מדווח ה"יו.אס מגזין" כי אנג'לינה פרגנה לפני עשרה ימים לבראד את האבהות על בנו המאומץ החדש ביותר, פקס ת'יאן ג'ולי, ושינתה את שמו במסמכים הרשמיים לפקס ת'יאן פיט-ג'ולי. וואלה! סלבס הורסת משפחות? נו, ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully