וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנגליסטים

לרגל עצמאותה וואלה! סלבס דופקת וזורקת. ולתפארת מדינת ישראל

הדעה הרווחת אומרת שהישראלי המכוער עושה מנגל על איי תנועה. אנחנו מצאנו דווקא כמה ישראלים יפים שעשו מנגל לכמה מבני זוגם וזרקו אותם אחד אחרי השני והיד עוד נטויה.

אני, וואלה! סלבס, ילידת הפחונים בשיכון ותיקין ובת כלבה, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-59 לכבוד הצהובונים המיתולוגיים ולתפארת מדינת ישראל.

פפר לילה

כמו סופת הוריקן, הגיע אורי פפר לישראל אחרי שנות גולה רבות. מהרגע שנחת עשה פורפרה לכמה בחורות מוכחשות יותר או פחות, והחתים דרכון על מיכל ינאי, רונה לי, ורד פלדמן ודניאלה וירצר, אליהן הוסיף את הלא-מוכחשת היחידה אפרת בוימולד שאף קפצה אליו לאל.איי. ולתפארת מדינת ישראל.

יש ברבורים באגם

רק לאחרונה סיימה את שירות צבאי וכבר אגם רודברג, להלן לוליטה קטנה ותמימה מהמושב, הוכיחה שהיא הרבה יותר מתוחכמת מבנות ישראל העירוניות. בזמן שכולם חשבו שהיא חולבת פרות וחובצת גבינות, אגם תפרה לעצמה בשקט בשקט רומנים מתוקשרים עם תום אבני, יוני דותן וכרגע עושה היקי וקסמים על דיוויד בליין הבינלאומי. ולתפארת מדינת ישראל.

הכל זז אצל טופז

הרבה לפני תקופת הנער מופז, היה פה אחד דודו טופז. שלושה ילדים משלוש שנים שונות, צרפתיות במסעדות עם נשים זרות בזמן שהוא אוחז בבלונדה צמודה ולא שכחנו לשנייה את הכתף הנגוסה של נטליה אוריירו המבוהלת. הוא נחשב לשוביניסט ולפולט אמירות שנויות במחלוקת. ולתפארת מדינת ישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ניידת טיפול לב

אחרי שצפינו ברזומה של הגברים שנפלו ברשתה, סלחנו לנטלי פורטמן, תוצרת הארץ, על הנטיות הלסביות. בהוליווד הרבה יותר מעניין לעקוב אחרי רשימת האקסים - גאל גארסיה ברנאל בעל השיק המכסיקני, היידן כריסטנסן עם השם הסקדנדינבי, ג'ייק ג'ילנהול בעל הפאסון של הקאובוי ואפילו ישראלי אחד שתקתק אותה, לירון לבו. את כולם היא מסוגלת להעיף בשביל לסבו? מברוק. ולתפארת מדינת ישראל.

עידן הראסטות

כן תוספות שיער, לא תוספות שיער, עידן רייכל קנה לו מקום של קבע על מדף הפאסון. כמו בוב מארלי לי בשעתו, גם רייכל משתמש בראסטות כמגנט בחורות אבודות מכל קצוות תבל. כך הוא מצמיד אליו עולות חדשות מאתיופיה עד שהוא מנפנף ומתלבש על דוגמנית אמריקאית מייד פרום יונייטד סטייטס אוף אמריקה. ולתפארת מדינת ישראל.

F-16 בוימולד

דקה אחרי שיודה לוי ריסק את ליבה וזנח אותה לטובת נינה, נפלה אפרת בוימולד לזרועותיהם של כמה גברים אחד אחרי השני, השתמשה והניחה בסל המיחזור. בספירת המלאי מונחים כלאחר כבוד (#1) אוהד, בנו של איש העסקים יוסי מימן, שמועה מוכחשת אודות (#2) ציון ברוך ולבסוף מצאה עצמה אפי מפרפרת את אורי פפר (ע"ע) דווקא אחרי שזה חרש חצי עיר. ולתפארת מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully