וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ?ט?יש בראש

לרגל עצמאותה וואלה! סלבס דופקת שניצלים. ולתפארת מדינת ישראל

אין דבר מרגיז יותר מזבי חוטם שמרססים ספריי בכיכר אורדעא ברמת גן. בעצם יש, פ??ט?יש בראש. לכן התכנסנו כאן היום לבחור את הישראלים עם הפ?ט?יש הכי סודי שהיינו מתים שיהיה להם בראש.

אני, וואלה! סלבס, ילידת הפחונים בשיכון ותיקין ובת כלבה, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-59 לכבוד הצהובונים המיתולוגיים ולתפארת מדינת ישראל.

המהפך של דץ

עזבו את תדמית הרוקר המופרע של ממולל התלתלים באקדמיית הכבשים בגליל המערבי שנכנס לאמבטיה רק עם חמש בחורות ומעלה ודופק שלוקים של דיאט-בירה. משה דץ הוא גבר עדין, נעים הליכות, אחד שמחליק את השיער במברשת פלוס פן, רגע לפני שהוא עולה לתורה. ולתפארת מדינת ישראל.

בר משחקת במחבואים

סתם נטפלים אליה, סתם מחרימים אותה. למעשה, אחרי כל הפוזה שעשתה עם דיקפריו, בר רפאלי הלכה לצלם את עצמה בפפראצי לוהט. אל דאגה, היא חובבת צילום ידועה, אוהבת להיות מופתעת ולפזר שלל פוזות מחבואים, כדי לפצות על היעדר הילדות שאינה עוד. סנוור זה אור, פפראצי זו אומנות. ולתפארת מדינת ישראל.

אביב גיבור מלחמה

השטיקים של "טוב למות בעד עצמנו", נוער הנרות והדור המזויין, לא ממש עובדים עלינו. מלחמתו של אביב גפן בצלמי הפפראצי, מוכיחה דבר או שניים על כוחו ועוצם ידו ופוטנציאל להיות תואם-טרומפלדור רק עם שתי ידיים. והכי מגניב - בקרוב יהיה נקבל גם יורש עשוי ללא חת. ולתפארת מדינת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

השורשים של יב"ז

יצא ליבז'ז' שם של נערת זוהר נבובה שמחוקה מאובר-דואז של בלונד עם שורשים של הנחיית טקסים משמימים וריקים מתוכן. אז יצא. לא הרבה יודעים, אבל הבחורה הזאת פעילה חברתית. מספרים שאכפת לה כל כך מאיים תאילנדיים עד שהיא אפילו קנתה אחד. ועדיין לא דיברנו על התרומה שלה לשבט האפריקאי. ולתפארת מדינת ישראל.

עודד מנשנש בשר בקר

הילד הניצחי של ערוץ הילדים לא כל כך תמים כמו שאתם חושבים. כבר חתונתו של עודד אמר עם עדן הפרובוקטיבית מעידה על סטיותיו ונטיותיו. הוא לא מלקק פודינג, גם לא צורב מרשמלו, אפילו לא מקליט את ספיישל 'כדור פורח'. הלו, מדובר בגבר כל כך גבר שמסוגל אפילו לאכול סטייקים (ועוד בלי סכין ומזלג!). ולתפארת מדינת ישראל.

בריטני עושה עלייה

נכון שבריטני לא ישראלית, אבל היא יצאה עם ישראלי לשעבר ותמיד יש מצב לעלייה. לא מזמן הייתה חננה נבובה ששיחקה עם שני הילדים במשחק הגאוני "בואו נראה מי ימות קודם". אבל ידענו שיש לה את זה, תמיד ידענו. ואכן, הפ?ט?יש שלה זה הכיף שלנו. היא ניסתה להתאבד, עשתה קרחת ושכבה עם פסיכופטים במוסד הגמילה. ולתפארת מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully