וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול לבן כחול

לרגל עצמאותה וואלה! סלבס חושבת מהמנוש. ולתפארת מדינת ישראל

יום העצמאות זה כחול לבן כחול. יהיו שייזכרו בצבעי דגל הלאום, אבל וואלה! סלבס כהרגלה חושבת מהבולבול. לכן התכנסנו כאן היום כדי לבחור את הישראלים הכי פורנואיסטים. אם רק ירימו את הכפפה, נשים מישהו עם כזה (תדמיינו פסנתר, שולחן וכו') גדול כדי לנצל את הרגע.

אני, וואלה! סלבס, ילידת פחונים ובת כלבה, מתכבדת להשיא משואה זו של יום העצמאות ה-59 לכבוד הצהובונים המיתולוגיים ולתפארת מדינת ישראל.

הקצב הקטן

תעיד גילה קצב שלמשה יש מוישל'ה לתפארת. כבוד הנשיא הנבצר, יותר מהיותו דמות מכובדה, מצליח הוא להעמיד לוואלה! סלבס את נקודת ג'י ומעורר תחושת מולטי-אורגזמית תמידית. שערו הכסוף, בטנו הרופסת ומגע ידו העדין, לא קימץ במאום מהזקפה הלאומית שהשפיעה על א' לחכות בתנוחת ר' במשרד ולעמוד דום כמו ז'. ולתפארת מדינת ישראל.

הצריף של הפנר הנגר

את מעללי הצריף בפתח תקווה, יהיה קשה לכווץ לכדי מעשיית פורנו באורך מלא. אבל פנינה רוזנבלום, תמיד אשה גם בעולם של אובדן זהות מינית, מלוהקת לתפקיד הראשי. נו, זה של הבלונז' הגרמניה הלוהטת שמתחילה במיסיונרי ומסיימת עם שלושה כושונים. יו הפנר פספס בענק, אנחנו לא. ולתפארת מדינת ישראל.

אז מי השולף הכי מהיר במערב?

אחרי חשדות רבים בנוגע לשוק הבשר של בשארה, הדמיון לשחקן הפורנו רון ג'רמי כבר הפיל אותנו לקרשים. לא, באמת, למה לדעתכם יש צו איסור פרסום על פרשת עזמי בשארה? הסלוגן חד"ש חדיש ומחודש יכול להיות תלוי על תחתוני המשי שמכסים את איזור חלציו של החיה הכי פוליטית שתיכנס אלינו למיטה. ולתפארת מדינת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

השיק של פיק

בהתחלה חשבנו שכדי ללהק את שירה מנור לפורנו שלנו, נהיה חייבים להשתמש גם בדמות האב, צביקה פיק. אבל ככל שעבר הזמן הבנו שיש לנו ביד יהלום אמיתי. ה-מ-א-ס-ט-ר-ו. שערו הדליל, משקפי השמש, דמות המליין עם הווילה בעלת החלונות השקופים, וכבונוס דוקו עם הפיקיות - כל אלה מעמידים את הרף בפיק מוטרף. ולתפארת מדינת ישראל.

זה טוב לי, אוראלי

נכון, זה בנאלי, ונכון, זה לא מבטיח אקט אוראלי. אבל באמת חשבתם שנשאיר את עזמי בלי מתורגמנית? ברור שלא. מאז רכשה ויינרמן שפה נוספת (להלן: ערבית), ההצעות זורמות בשפע ויש לה תפקיד מובטח כניצבת האולטימטיבית בסצנת הטרמפולינה שתסגור לנו את הפורנו. ולתפארת מדינת ישראל.

במקפיא עם יונית

הכי היינו שמחים להוריד ליונית את העליונית, עוד הכי היינו שמחים להרים סמטה על יונית לוי, ככה באישון לילה, בפינת רחוב חשוכה. עוד הכי היינו שמחים להיות יעקב אילון של לפני כמה שנים. הנערה הכי פריג'ידית מעלה לנו את הטמפרטורה בכל פעם שאנחנו שומעים את הסקסופונים מנעימים את סצינת האורגיה. ולתפארת מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully