וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קערת הסדר

וואלה! סלבס

3.4.2007 / 12:45

פרויקט פסח נמשך: פנינה רוזנבלום התחפשה לביצה, דודו טופז בתפקיד החזרת, אפרת בוימולד אוכלת מרורים. ויש גם רן דנקר

.














.

הביצה שהתחפשה

הרבה אקליפטוסים נגדעו בפתח תקווה מאז [[פנינה רוזנבלום]] הייתה תמיד אשה בתוך צריף רעוע. 'אה הה! אני ביצה!', היא חשבה לעצמה וניסתה למצוא את ייעודה בחיים בדרך לאימפריה של מזומנים וסבונים, כאשר את תפקיד החלמון מגלם הבלונז' החלק והמטופח.
.

אוכלת מרורים

לא משנה כמה זמן עבר מאז רן & נינה ויודה & אפרת התפרקו, תמיד הקורבן בסיפור היא [[אפרת בוימולד]]. התוצאות ההרסניות ניכרות בה עד היום. היא יוצאת עם כל מה שזז, מנסה להוכיח שהיא נהנית, אבל מי שמצתליח להתבונן פנימה יכול לראות את הסרט שהיא עוברת כתוצאה מאכילת מרור הזיה.

המחלה: חזרת שוביניסטית

יש הרבה דרכים להסתכל על מחלת החזרת, אבל הדרך המעניינת ביותר היא הדמיון לחיית הבוץ, החזיר. נשיכת נטליה אוריירו כמו גם התבטאויות בעבר והיותו פלייבוי חרטו על דגלו של דודו טופז את החזירות השוביניסטית, כמו גם נשנושי נשים שאינן חברתו פה ושם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

זרוע נטויה

הצינור של ציון ברוך כבר הפך מזמן לקלישאה, או אם תרצו אגדה אורבנית. אבל בכל פעם שנראה כאילו הנער המתבגר מרמלה הולך להתמסד, הוא מוכיח שהזרוע עדיין נטויה ומפניק את עצמו על בנות ישראל. כשרווקים במצבו הופכים להיות בעלי יד חזקה, הוא פשוט מוציא שם של בחורה מספר הטלפונים. סחתיין.

כרפס יח"צ

מלי לוי היא הדוגמה הטובה ביותר לכך שלא צריך להיות לך אופי כדי להיות סלב, אלא מספיק שיעשו לך יח"צ טוב. הדמיון של הכרפס לחסה או לסלרי מגיעים לגזרת הדוגמנות, והטבילה בחומץ או מי מלח יוצרים אפקט של מולטי טאלנט. פחחח.

.

חרוסת שמועות

כדי להמתיק את הטעם הרע שנשאר מהמרור, קחו לעצמכם [[רן דנקר]]. הילד בעל הבייבי-פייס מכור לסקס, זורם די cool בחיים ולא לקח קשה מדי את הנינטישה. וקטנה לסיום: אוכלים חרוסת זכר לטיט בעבודת הפרך במצרים, אז רצנו לעשות לדנקר שיפוצים. חג שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully