וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אשכנזי תוקף

31.3.2007 / 23:29

עדות מן התופת: "אשכנזי לקח את רצועת המצלמה, הרים את ניר באוויר וחנק אותו בחוזקה במשך כשתי דקות. ניר היה ממש אדום, לא היה לו אוויר"

שעת צהרים מנומנמת של שישי בדיזנגוף הופרה בעקבות קטטה, במרכזה עמדו ליאור אשכנזי ושני צלמי הפפראצי ניר פאקין וגיגי. האירוע מתחלק לשניים. תחילה צעדו אשכנזי וחברתו איריס ברחוב ונתקלו בגיגי, שתיעד את הזוג במצלמת וידאו. אשכנזי חלף על פניו כשלפתע הסתובב לעברו.

גיגי סיפר לוואלה! סלבס על שרשרת האירועים שהתפתחה מאותו הרגע: "אשכנזי אמר לי 'תפסיק לצלם, תוריד את המצלמה, אני אשבור לך את המצלמה', הוריד לי את המצלמה בכוח ועיקם את המסך. אמרתי לו שזה מקום ציבורי ומותר לי לצלם, אבל הוא טען שאסור ונשבע שישבור לי המצלמה. הוא כל הזמן אמר 'תביא לי את הקלטת'. אחרי כמה דקות הוא אמר 'עוף, עוף מפה' והלכתי".

מאוחר יותר גיגי נפגש עם פאקין והשניים המשיכו להסתובב בדיזנגוף, כשלפתע, כפי שמתאר גיגי, "ליאור אשכנזי רץ אלינו מהחומוסייה בה הוא אכל, תפס אותי ואמר 'תביא את הקלטת'. הוא פנה לניר ואמר 'גם אותך ראיתי מצלם, אל תפרסם את התמונה'".

"הוא לקח את רצועת המצלמה שעל צווארו של ניר, הרים אותו באוויר עם הרצועה וחנק אותו חזק במשך איזה 2 דקות. ניר נהיה ממש אדום ולא היה לו אוויר. הוא ביקש ממנו שיפסיק ואמר לו שהוא לא צילם כלום. ביקשתי מאשכנזי שיעזוב את ניר, כי הוא עושה משהו לא חוקי. הוא אמר שאנחנו עושים משהו לא חוקי ושוב ביקש את הקלטת. כשהבין שאין לו סיכוי לקבל את הקלטת, הוא אמר לנו 'יאללה, עופו מפה' והלכנו משם".

פאקין דימם מצווארו ופנה להגיש תלונה במשטרה.

ליאור אשכנזי סירב להגיב. סוכנו, בועז בן-ציון, מסר בתגובה: "ניתן להבין את הצלמים משום שזוהי עבודתם, אך לצערי חלק גדול מהם מחפש להתפרסם בכל דרך, גם באמצעות פרובוקציות. היה הכי טוב לכולנו אם היו לומדים לחיות האחד עם השני".

אתי לדוברות משטרת ת"א סירבה להגיב בשעת לילה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully