וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס נטחנת

שירות וואלה! סלבס

28.3.2007 / 0:41

חזרנו עם עלילות המגה-פקאצה מחוץ למכון הגמילה: היא שברה שן טוחנת, השתזפה, בדקה אופציות חדשות לשיער וברחה מהפפראצי

בריטני ספירס, המתקרחנת הנגמלת, יצאה לשמחת הגרופית וואלה! סלבס ממכון הגמילה בשבוע שעבר וכבר בילתה בכיף את הסופ"ש הראשון שלה באזרחות עם שופינג, ארוחה עם חברים ושיעורי היפ הופ.

אבל עוד יותר לשמחתנו, זה לא היה רק פאן עבור בריטני. היא נלקחה למפגש אלכוהוליסטים אנונימיים ועל הדרך קפצה לרופא שיניים אחרי ששברה שן טוחנת. "היה לה כאב שיניים ואין לי פרטים נוספים", אמר מנהלה לארי רודולף.

עובד במקום אמר ל-Us Weekly כי בריטני חייכה באדיבות למצלמות, אבל "בשנייה שהגיעה למעלית, התלוננה בפני מאבטחיה שזה לא פייר שנשברה לה שן, אבל היא לא לקחה משככי כאבים".

בינתיים הוזמנו למקום שוטרים שהניחו מחסומים על מנת לעכב את 25 צלמי הפפראצי שהגיעו למקום, והשאירו למאבטחים נתיב כדי שיוכלו לקחת את הג'אנקית הביתה.

בשלב מסוים בסופ"ש, קפצה בריטני למכון שיזוף ובחנה ספרים ובהם דוגמאות שיער, למקרה שעוד יצמח לה יום אחד. באופן לא מפתיע, גם שם המתינו פפראצתי כדי להנציח רגע דרך חלון הבניין. נו, בפעם הקודמת זה נגמר בהתחרפנות פומבית, לכו לדעת מה יקרה לבריטני במספרה. הפעם נמלטה בריטני דרך הדלת האחורית.

בריטני בדיכי, קיי-פד חוגג

בריטני פחדה כל כך מהצלמים עד שביטלה ארוחת ערב עם רודולף וסעדה בביתה.

"זה עצוב, כי היא רוצה לצאת לציבור ולהראות לעולם שהיא בסדר, במיוחד בשבת בלילה, אז חל היומולדת של קווין האקס", אמר מקור המקורב לבריטני. "היא לא רוצה שאנשים יחשבו שהיא בדיכאון כשהוא מארגן מסיבת ענק בווגאס".

פדרליין חגג 29 ב- Pure (וואלה! סלבס בת-בית שם) עם חברים. שון פרסטון וג'יידן ג'יימס, ילדיהם המשותפים של קיי-פד ובריט, טיילו עד לסינסיטי כדי לחגוג לאבא יומולדת עם קרובי משפחה מהצד שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully