וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי עוצר להשתכר

שי אילן

25.3.2007 / 13:37

דקה לפני עירק, הנסיך, הקצין והלא ג'נטלמן בילה לילה במועדון ולא עם החברה שלו, וחטף עצבים על צלמי "ניוז אוף דה וורלד"

הארי שוב מזדהם מעל דפי הצהובונים הבריטים. הפעם נצפה הנסיך יוצא ממועדון לונדוני, שתוי וסמוק לחיים. הארי בילה את הערב במועדון עם נטלי פינקהם, מגישת טלוויזיה לשעבר שאינה צ'לסי דיווי, חברתו הרשמית. על פי הדיווחים השניים התגפפו כל הערב, אבל עזבו לחוד, פינקהם מהדלת הקדמית והארי מהאחורית. כשהתגלה ביציאה על ידי צלם הפפרצי נירץ' טאנר, הוא פתח בריצת אמוק לעברו ורדף אחריו במורד הרחוב.

"הוא מכיר אותי", אמר טאנר. "צילמתי אותו בעבר ואף פעם לא הייתה לי בעיה איתו, אבל הוא היה שיכור מאוד". הארי צרח על הצלם "לך תזדיין" וניסה לחנוק אותו. צלם אחר שהיה באזור אמר "מזל שטאנר ברח, אחרת זה היה יכול להיות מכוער". שומר הראש של הארי ניסה למנוע את ההתנגשות ואז, לפי הדיווחים הארי שינה כיוון וניסה להתקדם לעבר מכוניתו. אולם בשל היותו נתון במצב הידוע כ"לא רואה בעיניים" השתטח הנסיך אפיים ארצה.

כלי התקשורת באנגליה מעריכים שחברתו של הארי לא תאהב את השמועות על מה שהארי ונטלי עשו זה לזו בשולחן הצדדי. מקור אחד גילה ש"זה נראה כמו קליפ היפ הופ. הרגל שלו הייתה כל הזמן בין הרגליים שלה". דיווחים מפליגים מספרים גם על עוד בלונדינית מסתורית שהסתפחה לשולחן, כחלק מהבולמוס המלכותי שתקף את הארי, ערב שליחתו לעירק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully