וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר יורק

פיני אסקל

24.3.2007 / 2:40

קבלו את בית הקברות הכי עמוס בישראל (התחלנו לבנות קומה שנייה), בכיכובם של נינט, יודה, סקעת, בוסקילה, צחי הנגבי ויוניתי. אויש, תנוחו על משכבכם בשלום

הפעם הקדשנו את הפתיחה לנבחרת ישראל בכדורגל. שבת, 20:30, נינט טייב שרה את 'התקווה' ואז זה מתחיל.

* תיקו = נון-אייטם. לא עפים, לא פותחים פער, סטטוס קוו מרגיז. אף אחד לא הולך הביתה, יוצאים בכבוד, קצת אכזבה, קצת ירידות על קשטן, מזכירים את מיכאל זנדברג ונגמר.

* נצחון ישראלי = מגה אייטם. וואלה! ספורט אוכלת את הכובע, WALLA! SPORT של אנגליה צולבת את מקלארן ושחקניו המושפלים.

* נצחון אנגלי = אייטמון. הפסדנו, גם ככה לא היה סיכוי, עזבו אותנו מכדורגל, באמ'שכם, יש צסק"א עוד שבועיים.

איציק זוהר יורק

רביעי, 17:18. איציק זוהר, אקס נער הזהב של הכדורגל הישראלי ובהווה פרשן ערוץ 10, מנהל דיון עירני של "איפה הירידה לחניון?" עם חבר ולפתע חש את עצמו בטריבונה, מביא את הסמאחטה הדוחה ביותר בארץ ויוצא משער 3 בסנטר, הכי קרוב לקינג ג'ורג' המלך שיש. אגדת דשא או זוהר בדשא? יו ניים איט.

טל ואביעד חותכים

רביעי, שעת צהרים. תכנית הבוקר של רדיו תל-אביב עם אביעד קיסוס וטל ברמן, שודרה השבוע תוך כדי נסיעה. פתאום החליט הנהג לסטות מהנתיב לנתיב אחר וחתך באמצע הכביש את המכונית בא שהו דפנה והביסקוויטים. הרב של"ד שולף מהשרוואל: "ומכל מיני פורענויות המתרגשות לבוא לעולם".

.

מאיה ודב עושים קיץ על החוף

שישי, שעת צהרים, חוף גורדון. דב טיפש מטייל בחוף הנכים של הקוטב הצפוני, אבל דב נבון מטייל עם אופניים בחוף גורדון. הרב של"ד אומר שזה עניין של מנות משכל.

אותו שישי, אותה שעת צהרים, אותו חוף גורדון. מאיה בוסקילה מטיילת בחוף גורדון, גם כן לבד. הלנה עמרם, נכון שאת קרובה רחובה של הרב של"ד, אבל אל תחשבי את זה אפילו, דבל'ה נשוי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מושונוב וחולדאי שינקינאים

בחוץ אובך מקומם, אבל בפנים רחוב שינקין הומה (הרב של"ד לא חרזן, אבל הוא בן משפחה של אלחריזי - פ"א). מוני מושונוב מתחפש לאביב גפן ולובש חולצה עם סמל Peace. זהו זה? לא ממש. שני מטר משם, ברחוב בעלי מלאכה, עומד לו רון חולדאי בלבוש הכל-שחור עם אשתו. הוא נראה אבוד. הרב של"ד ממליץ לחולדה הוריד חלודה ולקחת שמאלה כמו כולם לקינג ג'ורג' המלך.

מאור כהן מסוכן

שישי, 15:30. מאור כהן, בלוק סטלני, צועד במורד רוטשילד, חוצה באלכסון מסוכן את צומת הבימה והולך לכיוון קינג ג'ורג' המלך. אם הוא הצליח להגיע עד לשם, הוא מסודר. הרב של"ד כבר אמר לא לבוא שישי שבת, זהו יום הסוחר.

.

יהונתן גפן חוגג

חמישי, לקראת חצות הליל, קריאות קולולולו נשמעות. יהונתן גפן חוגג לעצמו יומולדת ___ (שניה, מחפש ברשת - פ"א). יומולדת 60. עגול, אבל באיחור של חודש בדיוק. הלוקיישן הנבחר: מושב ניר צבי, בביתו של ערן זמורה. הרב של"ד שוחט את הכבש השישה-עשר חותם את האייטם בצליל של זב"מ.

שרה פון מדרדרת

שישי, 16:20. שרה פון שוורצה מריצה עגלת תינוק במיומנות המעלה מדרגות בית הקפה מול הבימה. היא יוצאת אחרי זמן קצר, מראה לעולם כמה היא מיומנת גם בהורדת העגלה במדרגות. הרב של"ד היה קופץ אותן שתיים-שתיים.

.

הראל סקעת, מאוחר

הראל סקעת בוחר לסיים את שישי בלילה דווקא בשבת בבוקר בבראסרי. גם יונית לוי. יותר מדי yes דוקו? הרב של"ד חושב שזה יותר מדי שעות סו דוקו.







.

טלי שרון מחוממת

חמישי. חם. טלי שרון עומדת מול האוזן השלישית במעיל סיבירי שמכסה את הכל ועוד קצת. ככה הרב של"ד אוהב אותן.










.

מרטין אומנסקי בחוץ

פרימיירה של 'האלופה 2': יודה ונינה מתחרמנים קשות, בזמן שסדרן נטול-סמכויות משאיר את מרטין אומנסקי בחוץ ולא מאפשר לו להיכנס במשך דקות ארוכות. הרב של"ד היה זורק מילה אם מרטין היה אמן בלט ולא אמן סקי.



.

צחי הנגבי מודד

רביעי, 23:22. צחי הנגבי מודד נעליים בדיוטי פרי. לפעמים הרב של"ד נכנס לנעליים גדולות מדי.










.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

* קרדיטים באווירת שביתה:

***שבת שלום: אדם סרור
***שבתה המלכה: ציפי ערוסי
***מדורת השבת: אמנון-אייטמים
***חוק השבות: דן תומר
***שבתות וחגים: גיל משעלי
***שבת אחים גם יחד: דני גבעתיים
***לשבת, לקום: אריאל כץ

*** ולסיום בדיחה (כלומר, הפעם חידה) כמו שפעם היה בציפורה: איך בדיוק כובע בייסבול אמור לשבור את הכוס?

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully