וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הויברגר מתחזק

6.3.2007 / 15:25

השחקן, שנחשד במעשים מגונים, זכה לתמיכת חברים ואמנים במהלך הצגה ב'הבימה'

השחקן רמי הויברגר, שנחשד במעשים מגונים כלפי מאפרת, הופיע אמש בהצגה 'נודניק' של 'הבימה' ומן הסתם שמח כשזיהה בין הצופים את חבריו האמנים.

בין השאר היו קרן מור ומנשה נוי, חבריו של הויברגר ל'חמישייה הקאמרית', כמו גם הבדרן ננסי ברנדס, במה שנראה כסוג של מפגן סולידריות ותמיכה בהויברגר, בעיקר בשל הטיימינג.

אחד החברים שהיו אמש בהצגה, ננסי ברנדס, סיפר לוואלה! סלבס: "לא האמנתי שהעיתוי יהיה כל כך משמעותי. באופן כללי: אם אני יכול להיות ברשימת האנשים שמנסים לחזק את רמי, אני מאוד גאה להיות ברשימה. זו הפתעה גמורה בשביל כולנו. זה לא האיש, זה לא הבן אדם. אף אחד מהאנשים שמכירים אותו לא מאמינים שזה רמי. אני מקווה שהוא ייצא נקי".

מור ונוי ביקשו שלא להגיב לידיעה. מהבימה נמסר בתגובה: "קרן ומנשה הם חברים של דבל'ה ורמי ומזמן היו אמורים להיות בהצגה. יצא שאתמול היה להם ערב פנוי. הפנייה הייתה ללא כל קשר למקרה - קרן ביקשה כרטיסים לפני 10 ימים, לפני שכל המקרה יצא לתקשורת".

ובינתיים, הויברגר אמנם אישר את הימצאותו על הסט באותו זמן עם המתלוננת, אך הכחיש את המיוחס לו, כשנחקר אתמול בתחנת משטרת רחובות. בימים הקרובים תימשך החקירה והמשטרה תערוך עימות בין השחקן למתלוננת.

הכתבה המלאה תשודר הערב ב-19:30 בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully