וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ושרי מופללים

שירות וואלה! סלבס

5.3.2007 / 2:33

צהובון בריטי מביא הוכחות למה שידענו כבר מזמן: גבעתי ומרטינז עשו את זה, בזמן שקיילי מינוג עדיין הייתה עם הצרפתי. עכשיו הם ביחד

עוד לפני הפרידה מקיילי מינוג, לקח אוליבייה מרטינז את שרי גבעתי לפגוש את הוריו מתחת לאפה של הכימותרפית. ולמתקשים בהבנת הנקרא/לא היו בארץ שלושה חודשים: שרי הקטנה של סוכנות לוק הכי בזוגיות עם אוליבייה שלי. וואלה! סלבס לא נופלת מהכסא, אבל עכשיו יש עדויות מפלילות.

אחד מבני משפחת מרטינז חשף את סודות האטום כשאמר ל- News Of The World כי "בצרפת, אם גבר מציג בחורה למשפחתו, הם כנראה יותר מסתם חברים טובים. אוליבייה מדבר עליה המון כשהוא מתקשר. אולה-לה! שרי היא יפהפיה וחכמה לה-ספקטקולר - כל התכונות שאוליבייה אוהב באשה. הוא חשב שהיא פנטסטית. הוא ושרי נהנים לבלות ביחד - מה רע בזה?".

שטינקר נוסף, הפעם רוברט מרטינז, אביו של אוליבייה, אישר אף הוא את מערכת היחסים: "ווי, הוא עדיין נפגש איתה", ומוסיף: "קיילי עדיין רוצה אותו, אבל הוא מרגיש שהוא צריך להתקדם. זה היה נורא עצוב".

איך שרי ואוליבייה הפכו לזוג מתחת לאף של קיילי?

בנובמבר 2006, סגרה קיילי מינוג את השאלטר של מכונת הכימותרפיה בעזרתה התמודד עם הסרטן. ובינתיים בפריז, גבעתי ומרטינז צולמו כשהם מסתובבים ברחובות פריז. לאחר מכן, טען מרטינז כי השניים רק ידידים טובים ותו לא.

מינוג החלה להתאושש מהמחלה וקפצה להופיע בבריטניה. כמה אלפי קילומטרים משם, גבעתי מגיעה לסוויטה של מרטינז במלון "שאטו מרמונט" בלוס אנג'לס. כשבוע לאחר מכן, מינוג ומרטינז יוצאים בהודעה לעיתונות בה הם מודיעים על הפרידה הכי צפויה בהיסטוריה.

מינוג, בדיוק כמו אוליבייה שלה, אמרה אחרי חרושת השמועות על בגידותיו של מרטינז: "השמועות על בגידה של אוליבייה אינן נכונות. אכפת לנו זה מזה ולעולם אין לדעת מה יקרה".

גבעתי, אגב, לא ממש לבד. היא נמצאת בחברה טובה ומכובדת של קוזינות ששמן נקשר למרטינז - מישל רודריגז שנפגשה אף היא עם מרטינז בזמן שמינוג הייתה בבריטניה; וגם פנלופה קרוז נחשדה כמי שהתרועעה עם מרטינז, אבל טענה כי רק נתנה לו כתף: "אנחנו חברים שבע שנים, רק הצעתי לו תמיכה ושום דבר לא קרה".

לפני מספר חודשים קיילי המסכנה אכלה הקרנות, עכשיו היא אוכלת סרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully