וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגילת נינט

פיני אסקל

4.3.2007 / 10:36

קבלו את מגילת אסתר האלטרנטיבית שלנו. נינה בתפקיד אסתר, יודה בתפקיד אחשוורוש וטמירה ירדני בתפקיד אורח

לפני בערך 2500 שנה, כשההורים של וואלה! סלבס בקושי תכננו אותה, היה את כל הקטע הזה של פורים בשושן הבירה עם מרדכי היהודי ואסתר המלכה. שני מילניומים וחצי אחרי העץ הגבוה של המן הרשע, החלטנו לספר את סיפור המגילה האלטרנטיבי, זה של נינט, יודה, טמירה ירדני ושאר החבורה. מגילת נינט, כך החלטנו, תהיה טובה הפעם - בלי המן, בלי הרוגים ועם המון אהבה. קוראים לזה "ונהפוך הוא".

צ'ייסרים כיד המלך מדרום אפריקה ועד קרית גת

המלך אחשוורוש (בתמונה) החליט לעשות משתה מדרום אפריקה, שם עשה פעם שליחות משפחתית, עד קרית גת, שם המליצו לו לרדת אל העם ממגדל השן עליו הוא יושב. אחשוורוש יצא לוויסקי א-גוגו והתחיל סבב פאבים מטורף מגדול ועד קטן בלי תעודת זהות בכניסה או סלקציה גזענית. העם אוהב את אחשוורוש, כי יש בו משהו קליל מאד ואידיוטי.

"חרבונה, אל תהיה חרבנה, תטיס לכאן את ושתי"

לא הרבה יודעים, אבל אחשוורוש יודע להפעיל אנשים. אולי הוא קצת שותה יותר מדי, אולי הוא נוהג בפראות, אבל קשה מאד לשבור את המילה שלו. יש לו גם חברה 7 שנים - בלונדה קצת קפואה אבל היא מקשטת יפה את זרוע ימין כשהיא מסתובבת איתו. אמנם יש שמועות על קשיים ופרידה באופק, אבל סבב פאבים בלי בחורות זה כמו מלך בלי כתר. בקיצור, אחשוורוש מבקש מהסגן שלו, חרבונה, להביא אליו במיידי את ושתי.

"אין מצב שאני הולכת אליו, קבעתי עם הסוכנת שלי"

חרבונה, סוג של האח הגדול שרואה הכל, קופץ לדירה של ושתי. אגב, תתעלמו מאוזני ההמן שלו, הוא לא המן והן תותבות. ושתי, הוד פריג'ידיותה הידועה כסנובית פאקאצה שלא ממש שמה על אחשוורוש, מסרבת לקפוץ לוויסקי, למרות שחרבונה ממש משתדל לשכנע. ושתי קובעת עם הסוכנת היפנית שלה, הגברת נו קומנט. חרבונה חוזר בידיים ריקות לאחשוורוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מחפש את היורשת של ושתי גלר

אחשוורוש קולט שחרבונה לא הצליח להביא את ושתי וחוטף ת'ג'ננה. אף אחת לפני זה לא סירבה לו חוץ מהפולנייה הזאת. הוא צריך מישהי קצת פחות מתוחכמת, יותר עממית, מישהי מהפריפריה אבל עם ניצוץ של סטאר קוואליטי. קבלו מגה-אייטם: אחשוורוש זורק את ושתי ומארגן אודישנים לריאליטי חדש: "מחפש את היורשת של ושתי גלר".

"אסתי, לכי על זה ותהיי כוכבת"

יומיים אחרי שהגיעו השמועות על אודישנים לתל אביב, הגיעו השמועות גם לפריפריה, אפילו לקרית גת. מרדכי היהודי מתלחש עם אסתר, הכי בסודיות, וממליץ לו על איכות הז'אנר. "נכון שזה טראש", מודה מרדכי, "אבל בינינו גם האודישנים שעשית לתכנית 'לרדת בגדול' לא ממש איכותיים. אז יאללה, שימי על עצמך משהו, שירי מימון כבר נרשמה".

אחשוורוש מוכן לוותר על הכתר בשביל סיבוב על אסתי

לא ברור האם קודם ושתי נזרקה או שמא אסתר כבשה את לבו, אבל נדלג על הקטעים המסריחים ועל השמועות ונגיע ישר לעניין. אחרי הכחשות וכעס על צלמי הפפראצי. אחשוורוש מאוהב באסתר ולהפך. זו עובדה. בפעם הראשונה מאז התקלח, כך אומרים מקורבים למלך, אחשוורוש מסתובב בלי כתר על הראש ועושה עם אסתר שוקו וגיתית ברחבי העיר. השניים נראים מאושרים (ראו תמונה).

בגתן ותרש זוממים

משהו רקוב בממלכת אחשוורוש, לאחר שהמגילה המנומנמת הופכת למותחן. בגתן ותרש, צמד ההומואים הראשון בהיסטוריה אחרי דוד ויהונתן, מטנף את אחשוורוש מאחורי גבו ושוקלים לרצוח אותו. שתי סיבות לניסיון הרצח: 1. הומואים שונאים הומואים בארון. 2. ההומואים החשים מקושרים לאקסית של אחשוורוש, ושתי, שרוצה נקמה.

מרדכי היהודי על הסוס

מרדכי היהודי שיחק אותה כשמסר את ראשיהם של בגתן ותרש לאחשוורוש. עכשיו אחשוורוש אוהב גם את ההתערבבות עם אסתר וגם את הטאץ' החכם של מרדכי ומחליט לשנות את עורו ולהפוך לאדם נורמטיבי. אין יותר שווארמות בשתיים בלילה, אין יותר דרינקים, אין יותר חראקות בכניסה לחנייה בג'. חוצמז'ה, הוא גם ממש רוצה להתמסד וכדי לזכות באישורו של מרדכי היהודי, הוא מפניק אותו דווקא בסוס ערבי.

סוף טוב הכל טוב

זהו, זה נגמר. אחשוורוש ואסתר מתחתנים. קולולולו.

בתפקיד אחשוורוש: יודה לוי
בתפקיד נינט: אסתר המלכה
בתפקיד מרדכי היהודי: טמירה ירדני
בתפקיד ושתי: אפרת בוימולד
בתפקיד חרבונה: אייל טייב
בתפקיד בגתן ותרש: ציון ברוך ופריצי

אגב, מאחורה יש עץ, תבחרו בעצמכם את מי לתלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully