וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה דבורין מוכפשת

19.2.2007 / 13:04

הרצפה של "רוקדים עם כוכבים" עקומה: משתתפים מלכלכים על המודחת מאמש: "היא דיווה, חייבת לשלוט, אנשים לא מחבבים אותה". דבורין: "מפתיע שאחרי החום והאהבה שהרעיפו עליי, אנשים מדברים מאחורי גבי"

אמש הודחו דנה דבורין וקיריל סיבולפוב מהתכנית "רוקדים עם כוכבים". בעקבות ההדחה, נפתח הסכר וגורמים בתכנית סיפרו על התנהגותה ה"דיוותית", כפי שהם מגדירים, של דבורין, מאחורי הקלעים.

"היא פשוט מתנהגת כמו דיווה", סיפר אחד המשתתפים בתכנית לוואלה! סלבס, "כל חמש דקות היא מבקשת שיחליפו לה תסרוקת, מתלוננת שהשמלה קצרה או ארוכה מדי. על כל דבר יש לה מה להגיד".

עוד לפני הדחתה של דבורין מהתכנית, ניבא אותו מקור את הדחתה הצפויה: "לדעתי לא ישאירו אותה שם זמן רב, אנשים לא ממש מחבבים אותה שם ואת התנהגותה".

גורם נוסף בהפקה אמר לוואלה! סלבס: "זו לא הפעם הראשונה שאני עובד איתה. ככה היא, זו דנה - תמיד מעירה וצריכה שכל דבר יהיה כמו שהיא רוצה. לא כל כך אוהבים את זה, כי מי אוהב התנהגות של דיווה? כולם דיוות, אבל דנה במיוחד. זה מטורף כמה היא חייבת לשלוט בכל מה שקורה סביבה".

- במה זה בא לידי ביטוי?
- "בריקוד, השמלה, בתסרוקת, באיפור, בכל דבר, באמת. כולנו מקבלים את התכתיבים של ההפקה, אבל היא מתווכחת".

קלוד דדיה, משופטי התכנית, הסכים לומר: "היא מאוד מוכשרת, סופר טאלנט, אבל חייבת לסמוך על הפרטנר שלה. הוא מקצועי בתחומו יותר ממנה, כי קיריל רקדן יוצא דופן ויש לו כוונות להוביל אותה למקום טוב. היא לא הייתה צריכה להתערב לו במה שהוא יודע יותר טוב מכולנו".

"זו אני, עם הדברים הטובים והרעים"

- דנה דבורין, ויוה לה דיווה וגו'?
- "אני שמחה שזה מה שיש לאנשים להגיד. מי אמר לך את השטויות האלו?"
- אני לא חושף את המקורות שלי.
- "מפתיע אותי שאחרי כל החום והאהבה שאנשים מרעיפים עליי, הם הולכים ומדברים מאחורי גבי. אבל זו אני, עם הדברים הטובים והרעים. אם יש לאנשים מה להגיד, הם יכולים להתקשר אליי ולספר לי".

מ'רשת' נמסר בתגובה: "מיותר להתייחס לשמועות ואמירות מרושעות. 'רוקדים עם כוכבים' גאה בחברי הקאסט שלה בכלל; ובדנה דבורין - שהעניקה לתחרות מגע אינטילינטי, מקצועי ואיכותי - בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully