וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה מליניאק מפריח

19.2.2007 / 9:45

סיפור עם ריח לא משהו: שדר-הרדיו רצה להעלות זמרת צעירה לשידור, אבל גם להציג אותה בתור "הפרחה מיבנה", כך טוענת הזמרת. מליניאק: "היא פרובוקציה מהלכת. שתבלבל ת'מוח למישהו אחר"

שיר בובליל, זמרת בתחילת דרכה, הוזמנה לשיר את ההמנון הלאומי בגרסת האוס במסגרת משחק כדורגל בין נערי ישראל לנערי פינלנד. אריה מליניאק, שדר רדיו ותיק ומנוסה בגל"צ, החליט לעשות אייטם על הגימיק והתקשר לבובליל שלושה ימים לפני המשחק לצורך התחקיר.

בובליל סיפרה לוואלה! סלבס כי במהלך השיחה ביניהם, הסביר לה מליניאק שהוא מתכוון לומר בשידור: "להתאחדות בכדורגל לא היה את מי להביא, אז הם הביאו את הפרחה מיבנה".

- מה ענית לו?
- "הייתי בהלם. לא ידעתי מה לענות".

- פשוט אמרי לא. אולי זו הייתה בדיחה?
- "לקרוא לילדה בת 17 'פרחה מיבנה' בשידור, לא נראה לי כל כך מצחיק".

היח"צנית של בובליל שלחה מייל למליניאק בו ביקשה ממנו לרדת מעניין ה"פרחה מיבנה", אבל מליניאק לא חזר אליה. ביום השידור התקשרו מפיקי התכנית לבובליל, אך זו סיננה אותם והתחמקה מהראיון.

"הקריירה שלה מבוססת על פרובוקציות"

- אריה מליניאק, בן-גוריון הפריח את הנגב, אתה מפריח את יבנה?
- "שתלך לבלבל את המוח למישהו אחר. היא כנראה בונה את הקריירה שלה על פרובוקציות ואני לא מוכן להיות חלק בזה".

- אתה יכול להרחיב בעניין הצגתה כפרחה מיבנה?
- "אני לא מוסר שום אינפורמציה לגבי מה שאני אמרתי ומה שהיא אמרה. היחצנית שלה פנתה אלי ורצתה שאעלה אותה לראיון. כל ההופעה שלה הייתה מבוססת על פרובוקציה שהיא הולכת לבצע... אם היא חושבת שהעלבתי אותה, היא יכולה לתבוע אותי. עשיתי ג'סטה למישהי שאני בכלל לא מכיר. לא יודע בכלל אם היא זמרת. היא פרובקציה מהלכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully