וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי גרייניק מתרגז ומושפל

18.2.2007 / 3:29

על פי מקורות, הקומיקאי התראיין בשידור חי עד שקפץ לו הפיוז על השדר, שהחליט לנקום. וואלה! סלבס אוהבת רדיו חזק

אבי גרייניק, סוג של פעמיים עידן אלתרמן, נקלע לרגע דפוווק כשעלה לשידור ברדיו. זה נגמר בעצבים של גרייניק ולבסוף השפלה בשידור חי.

גרייניק התראיין בתוכנית סיפורי לילה ברדיו KCT 92.7 אצל יוסי ויצמן. בשלב מסוים ביקש המנחה מהבדחן לחקות את 'חזי', הדמות הפופולרית של גרייניק ב'נווה חמציצים' המיתולוגית. השאלה הזו, על פי אותו מקור, הרגיזה את גרייניק, שהחל לצעוק: "אתם חובבנים! משנות האייטיז כבר לא מבקשים מסטנדאפיסט לעשות חיקויים ברדיו!".

המפיקה הרגישה שזה ייגמר ברע וסימנה למנחה לסיים את השיחה. ויצמן שאל את גרייניק: "אתה לא רוצה לעשות את חזי?" וכשגרייניק השיב בשלילה, ויצמן הוריד אותו מהשידור בלי להיפרד.

עוד סיפר המקור כי אחרי מספר דקות התקשר גרייניק למפיקת התכנית וצעק עליה "זה לא בסדר!", ו"יצאתי באור שלילי! בדרך כלל אני יותר cool ומצחיק!" וגם "שיתביישו להם, איך הם מבקשים ממני לעשות חיקויים ברדיו?"

"מי שצריך, יודע שאני אדם טוב"

"הכוונה לא הייתה להכניס לו מתחת לחגורה אלא ההפך", סיפר יוסי ויצמן, מנחה התכנית, לוואלה! סלבס, "רצינו לפרגן למישהו שהגיע מאזור הצפון, אבל בשנייה שהזכרתי לו כי הוא גדל בקרית אתא, הוא התעצבן. הוא כנראה שכח מאיפה הוא בא. אחר כך הוא התקשר למפיקה ואמר: 'אני אדאג שאף אחד מהחברים שלי לא יתראיין אצלכם יותר'".

- אבי גרייניק, תעשה חתול בר.
- "אני לא רוצה להגיב על זה".
- לא רוצה לתת את גרסתך לסיפור?
- "אי אפשר להצטייר ברוח טובה בסיפור הזה, אני לא מעוניין לתת נפח לסיפור. מי שצריך לדעת, יודע שאני בן אדם טוב. זה לא ראוי לתגובה".

וואלה! סלבס עושה חיקויים של חזי מקרית גת עד עפולה. תבואו, 20 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully