וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יודה ונינט עושים שלישייה

פיני אסקל

17.2.2007 / 4:00

השלישייה של יהודה ונינט, העבירות של הרב מצגר, השינה של לונדון והשוקולד של לואיס. איש השוקולד כבר מת? אה הה

השבוע הלכה אנה ניקול לעולם שכולו נון-אייטם אחד גדול. אחיה הגדול ברח עם הפרטים כמו גם סיפוריה למות. נגעת נסעת, כולל בקשות אימתניות לצ'יזבורגר שווה שוקיים - כל שוק וואחד שוק. ריגושים הם כמו מחבלים צמאי דם הנגועים ב-HIV. "טועמה בטח יאמר לי שאת בחורה עומדת ושטויות". טועמה יכול ללכת, את יודעת לאן.

ובכן, אנה ניקול הלכה ויש לנו בשבילכם מגה אייטם.

יובל הבנאי טייס אוטומטי

קבלו כמתאבן לסעודת סיום השבעה נון קטן וטוב. יום שלישי, אחר הצהרים. יובל זילברשץ-בנאי נכנס לשכונתית של שנקין לעשות קניות. הוא עובר בין המדפים כשמשקפי שמש מצילים על פניו ומעל קסקט אירופי מלא שיק, ושר כאילו היה טייס אוטומטי בקולי קולות עם הרדיו שברקע את Fly Away של לני קרביץ.

גילוי נאות: זו הפעם השנייה בה נרשם שת"פ בין בנאי ל(ק)רביץ, אחרי 'ברחובות שלנו' החתום תחת ביצועים של שניהם בשירונט.

יודה ונינט עושים שלישייה

כמה מילים על הנון-מצפון שלכם: בזמן שעשינו בטן-גב בבית הקברות מול תולעי רימה מריירות, אתם חגגתם על מותו של ולנטיין הקדוש, הכומר הצעיר שחיתן בטירוף כמו אברי גלעד בעונה פיננסית. כשאנחנו אומרים "אתם חגגתם", הכוונה ליודה ונינה, בין השאר.

המקום: בטי פורד. הזמן: ולנטיין, כאמור. השלישייה: יודה ונינה חוגגים זוגיות עם צלע שלישית שקוראים אותה עברי לידר.

הרב מצגר, אדום!

קבלו נון-בס"ד שהיה לטוטפות בין עיני הרב של"ד. הזמן: צהרי שבת המלכה שעברה. הרב: יונה מצגר, ששומר על קדושת השבת והולך ברחוב כאורתודוכסי מן השורה. החוק: מספר רמזורים אדומים אומרים לו לעצור. הרב של"ד היה אומר: השבת דוחה פיקוח נפש. השים פס שיאיר את הכל, אחד מלפנים ואחד מאחור: הרב מצגר מצפצף וממשיך בסכנת נפשות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מייקלואיס שוקולדי

הזמן: שבת המלכה, שוב היא, בסביבות 17:15. המקום: מקס ברנר, מקום שמתמחה בשוקולדים, ברמת החייל, מקום שמתמחה בתכנים לטלוויזיה. מייקלואיס יושב עם אמא והאח הקטן, מזמין לשתות מונטנה וטוחן בננה ספליט. לואיס הקטן אוכל קרפ עם מיליון סוכריות.

המנהל מפניק את מייקלואיס בסוף הארוחה בשקית עמוסת שוקולדים. הכי קוביות לחיסול הקוביות.

פינתו הקבועה הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא של ליאור שליין

שוב לא וזה מתחיל להרגיז. פרטים אצל מרב מיכאלי.

ירון לונדון, חורפ 2007

חמישי, טרום בכורה של הבופור, זהו זמן נפלא לתאום של קירשנבאום, ירון לו-נון (האות ד' נשמטה מטעמים הברורים אך ורק לרב של"ד ונובעת משיקולי מערכת בית הקברות).

בקיצור, האיש מתיישב לצפות ותופס חרופ נדיר. אולי רני "תודה שהשתתפתם בשמחתנו" רהב שם לו משהו בפופקורן.

נון-אייטמים שנון-הצלחנו לפתח (בעיקר כי דני גבעתיים חש)

* חמישי, 22:00, שולחנון לחמישה: קנטינה, חמישה גברים. יש סילבן, אין ג'ודי. שמישהו ילשין לאיג'וד הסלבס בישראל.

* חמישי, 15:22, רח' בן יהודה. הנון-אייטם מאד ארוך, אז נעבור לשורה התחתונה, כלומר התחתונונה: עמנואל רוזן משאיר את הרכב באדום-אפור.

* חמישי, 13:31. ריקי בליך יושבת בארומה אבן גבירול, ממש תחת ישבנה של וואלה! סלבס. הווה אומר: אם אנחנו מפליצים, ריקי רועדת. הפעם ויתרנו.

* רביעי, 20:22, נחמה (לא הכינה, המקום) על הבר. רמי הויברגר, איש החמישיה לשעבר, יושב עם ידידה והשניים מדברים על מישהי תוך כדי שהוא מבצע סינון כלשהו: "איזו פרחה".

* שלישי, 13:53. נון-ארכיאולוגי. דפנה דקל, זמרת מתולתלת עם סיכוי אחד לאלף לזייף, קונה את דיסק הזהב של המסיקה איה כורם ומבקשת שיארזו לה למתנה. הכי מתחמסנת.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

סילבסטר: אדם סרור וציפי ערוסי
ולנטיין: דן תומר
כריסטמס: דני גבעתיים
ג'יזס קרייסט: אמנון-אייטמים בתוכנית גמילה לצעירים ואנשי רוח

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה. אנה ניקול סמית' מגיעה באוטו של חברה קדישא. איש זק"א חרמן שחולף במקום שואל את חברו: "אנה (יעני איפה) ניקול סמית'?" וקורץ לעבר היד הימנית שלו. אז החבר עונה לו: "לא יודע, שאל את הקברן, אני רק בורג קטן במערכת" ושולף את המגזין המוכתם בזרע.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully