וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפרה חזה מורישה

14.2.2007 / 10:18

לאחר הפוגה בת שלוש שנים וחצי, חוזר היום לחיינו הקרב על ירושת הזמרת. בלב הדיונים: קלטת לוהטת בה, לטענת עורך הדין של משפחת הזמרת, דורון אשכנזי מודה שיש צוואה

בשבוע הבא ימלאו 7 שנים למותה של [[עפרה חזה]], האייקון התימני הבינלאומי הגדול ביותר מאז המצאת הגת, וטרם הגיעה לקיצה פרשת הצוואה של חזה שהלכה לעולמה אחרי סיבוכים של מחלת האיידס.

הבוקר נפתח בבית הדין לענייני משפחה ברמת-גן שימוע בין משפחתה של חזה לבין משפחתו של דורון אשכנזי, מי שהיה בעלה של חזה ובינתיים נפטר.

בצוואה שנעלמה הורישה חזה את הבית לאחותה שולי, את רכב ההונדה לאחיה יהודה, 10,000 דולר לכל אחיין ושאר הרכוש חולק בין אחיה ואחיותיה. טענת משפחתה של חזה הייתה כי אשכנזי העלים אותה לאחר שהבין כי לא יקבל כלום. בשל היעדר הצוואה, חילק בית המשפט את הירושה באופן שווה בין הצדדים.

הקלטת הלוהטת

אחרי המשפט ערערה משפחתה של חזה בעקבות שיחות שקיימה זהבה כהן, אחותה של חזה, עם דורון אשכנזי לפני מותו, ואותן הקליטה. לטענת עו"ד צוברי, לא נעשה בקלטות שימוש בבית המשפט לפני כשלוש שנים וחצי, מכיוון שהן לא הוגשו בזמן.

לטענת עו"ד צוברי, בקלטות שיוצגו לראשונה במשפט מודה אשכנזי כי אכן קיימת צוואה המכילה בין השאר סעיף המעניק לאחותה בית.

אחרי הערעור ניסה בית המשפט לגשר בין הצדדים ומשפחתה של חזה הציעה 100 אלף דולר למשפחת אשכנזי. "הם לא הסכימו לפשרה והוחלט כי המשפט ייפתח מחדש", טוען עו"ד צוברי.

בשימוע הבוקר, לא הגיעו הצדדים לפשרה ובית המשפט יחליט בימים הקרובים האם לאשר זימון עדים, כדוגמת עורך הדין שטיפל בצוואה, פעם נוספת.

עו"ד שמואל צנג, המייצג את משפחתו של אשכנזי, אמר בתגובה לעניין הקלטת: "עד שלא אקבל את הקלטות המקוריות אני לא מעוניין להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully