וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון אבוטבול מתחנן ושורד

11.2.2007 / 22:40

דרמה בשידור החי של "רוקדים עם כוכבים": סמל הגבריות האולטימטיבי החליק פעמיים על הרצפה וביקש ריקוד חוזר. השופטים סירבו והעניקו לו ולזוגתו את הציון 4, אבל הצופים פרגנו גלגל הצלה

מכירים את זה? שידור חי, יותר מ-25 אחוז רייטינג, לחץ, מתח, חרדה. כנראה שלא. אלון אבוטבול, המועמד הבכיר של וואלה! סלבס, ובת זוגתו הרקדנית ויקטוריה מגלניק זכו הערב בתוכנית 'רוקדים עם כוכבים' לטעום טעימה קלה מאכזריותו של עולם השואוביז.

השניים עלו לבמה, ביצעו כמה תרגילים כשלפתע אבוטבול החליק-מעד על הרצפה. כמה סיבובים נוספים ואבוטבול החליק פעם נוספת. אבוטבול החליט לעצור את הריקוד על דעת עצמו ואמר: "אני לא יכול לרקוד ככה, הרצפה רטובה". מיד אחר כך ניגש לשופטים והתחנן על נפשו: "התאמנו כל השבוע, תנו לי לרקוד בכיף, מבחינתי תנו לי 0, רק תנו לי לרקוד, אני רק רוצה לרקוד".

מחוץ לכרטיסיות התקשה קושניר וחזר על עצמו: "אני לא יכול, אני מצטער". השופטת סאלי אן-פרידלנד הצליחה לגייס מעט אמפטיה נשית והמליצה לתת להם צ'אנס נוסף, אבל אחרי שיצאו מן ההלם, השופט אלי מזרחי סירב לאפשר לשניים לרקוד ומלמל: "זה לא נהוג". אחרי הפרסומות קושניר העניק לזוג את הציון הסימבולי "4" והסביר: "זה מה שמגיע למי שלא רוקד".

גורם בהפקה סיפר לוואלה! סלבס כי אבוטבול החל לנסות לשכנע גם מאחורי הקלעים שייתנו לו לרקוד והמשיך להאשים את הרצפה החלקה. מן הראוי לציין כי מיכאל הנגבי ופולינה צ'יקטונוב רקדו על מיד אחרי אבוטבול ומגלניק על הפרקט והם דווקא לא החליקו.

מאוחר יותר צוות השופטים איפשר לאבוטבול ומגלניק לרקוד "בשביל הכיף", אך הותיר את הציון "4" בעינו. למרות הניקוד הנמוך, הקהל בבית שלח לשניים גלגל הצלה והעביר אותם לשלב הבא.

מ'רשת' נמסר בתגובה בעניין אבוטבול כי "אין לנו מה להגיב, מכיוון שנתנו להם לרקוד וקושניר הסביר את החוקים בשידור".

"הרגשתי כאב בברכיים וחשבתי: 'או או, זה לא טוב'"

אלון אבוטבול, האיש שעמד במרכז הדרמה, סיפר לוואלה! סלבס על הרגע בו החליט להפסיק את הריקוד. "בפעם השלישית שהתגלצ'תי, הרגשתי כאב בברכיים ואמרתי לעצמי: 'או או... זה לא טוב', אז עצרתי את הריקוד".

לדבריו, הוא לא חש בכעס כלפי השופטים. "אני לא ממורמר או כועס. מה אני אעשה? אלה החוקים, יש חוקים בעולם".

לסיום התפנה אבוטבול לחשוב גם על בת-זוגו ויקטוריה מגלניק. "מסתבר שהיא באה מעולם שבו לא מפסיקים. היא הייתה בהלם".

[פרסום ראשון: 11/2/07, 22:40; פרסום אחרון: 12/2/07, 15:24]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully