וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי ויינרמן לא משלמת

11.2.2007 / 3:20

הבלונדה שוב עומדת במרכז שערוריה: הפעם סירבה לשלם למלון 570 שקל על שירות החדרים שהזמינה

אשת הרוח אורלי ויינרמן מוכיחה כי הבטלה מביאה לידי שעמום והשעמום מביא לידי חטא. הבלונדה, שעושה בימים אלה בעיקר כלום, ממשיכה להנפיק שערוריות.

הפעם הגיעה מלכת הבלונדיניות-נהנות-יותר לעשות בלגאן במלון 'חוף התמרים' בעכו שם נערכו בשני האחרון חגיגות 9 שנות רוגלך לקונדיטור דודו אוטמזגין (יש לנו הרבה מה לומר על שם המשפחה האקזוטי הזה: מדובר בפרסומת סמויה למגזין אוטו, או מודעה מהלכת לגבי חיפוש אוטו עם מזגן וכו', אבל הלו, יש לנו כאן מגה-אייטם!). קבלו את רשימת השערוריות של ויינרמן:

שערוריה #1: ויינרמן מגיעה באיחור אופנתי עם כמה חברים ודורשת עוד חדרים במלון, למרות שסידרו לה מראש סוויטה אחת בלבד. לאחר ויכוח סוער, המפיקה ליאת אוטמזגין דואגת לחדר נוסף.

שערוריה #2: ויינרמן מגיעה לאירוע בשלב בו כבר הגישו את הקינוחים. למרות האיחור, היא דורשת לקבל את כל המנות שהיו בארוחה. השף מסביר לה בנימוס כי המטבח כבר סגור ונחלץ מהסיטואציה בעור שיניו.

שערוריה #3 ואחרונה: אוטמזגין מתנצלת בפני ויינרמן ומפנה את תשומת לבה לעובדה שיש שירות חדרים אם היא כה רעבה, אז ויינרמן מזמינה לחדר ארוחה לה ולחבורתה. למחרת בבוקר היא עושה צ'ק-אאוט ונדרשת לשלם 570 ש"ח על ארוחת השחיתות שהזמינה. ויינרמן מסרבת לשלם, מנסה להפיל את זה על אוטמזגין ויוצאת מהמלון מבלי להוציא את הארנק.

"לא ציינתי שזה על חשבון המלון"

ליאת אוטמזגין סיפרה לוואלה! סלבס: "בגלל שוויינרמן הגיעה מאוחר והמטבח נסגר, הסברתי לה שיש שירות חדרים ולא ציינתי שזה על חשבוני או על חשבון המלון. החשבון יצא 570 ש"ח והיא לא הסכימה לשלם".

נועה לוי-גונן, מנהלת פיתוח עיסקי ב'חוף התמרים' אמרה בתגובה: "אנחנו לא עושים חשבון ולא יורדים לקטנות".

אחרי שלל טלפונים, ניתוקים וסמסים, סירבה ויינרמן להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully