וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראל קראנתאג'י גזעית

31.1.2007 / 13:11

זוכת "הדוגמניות" טוענת ליחס גזעני כלפיה וכבר מזמן החליטה להפסיק לשתוק. עכשיו היא נכנסת באמאמא של מפיקת האופנה סימונה שרם שהשפילה אותה לטענתה. אבל שרם מחזירה מלחמה: "היא שומרת לי טינה כי נכשלה אצלי באודישן"

קבלו קרב חתולות במשקל בינוני עד כבד בין מפיקת האופנה סימונה שרם לבין הדוגמנית ניראל קראנתאג'י. הפיצוץ שהוביל לקרב התרחש במהלך מפגש בין השתיים בתצוגת שיער של רוני פרנקל, הגיע לטונים גבוהים, האשמה בגזענות ושליפת ציפורניים ארוכות כאן בוואלה! סלבס. הוצאנו שתי שקיות זבל ועכשיו אנחנו מביאים לכם את דברי הניצים.

הכל התחיל, על פי עד ראייה שנכח במקום, כאשר ניראל החלה לפתח גרעינים ולהשליך אותם לפח. לדבריו, סימונה החלה לצעוק: "איזו התנהגות זו? זו התנהגות ברברית!". אותו מקור סיפר כי ניראל ניסתה להסביר שהיא זורקת את הקליפות לפח ולא אשמה בטינופת שעל רצפת החדר, אבל סימונה המשיכה לצעוק עליה: "איזה מין דוגמנית את? את מגעילה! גועל נפש! את ברברית!".

"סימונה התייחסה לניראל בגזענות ללא ספק", הוסיף אותו מקור, "היא דיברה בצורה בוטה ומגעילה ואפילו לא התנצלה".

"כולם אמרו לי לשתוק כי היא עושה אודישנים להרבה תצוגות אופנה", סיפרה קראנתאג'י לוואלה! סלבס, "אבל ההתנהגות שלה הייתה גזענית, פשוט גזענות. אין לי ספק שזה בגלל שאני ממוצא ערבי. אם אני עושה משהו רע - היא יכולה להעיר בדרך מנומסת ולא להשפיל אותי".

- היא צעקה גם על אחרות?
- "היא צעקה רק עלי ולא על אחרות שליכלכו את הרצפה. היא נטפלת אליי בכל הזדמנות אפשרית, אני לא מוכנה לשתוק על זה".

"אולי היא שומרת לי טינה וזה עומד לה כמו עצם בגרון"

"אני לא משתמשת במילים כאלה, זה לא הסטייל שלי. ההערה שלי הייתה במקום", אמרה שרם, "היא טוענת שההתנהגות שלי גזענית? לא הזכרתי את המקום ממנו באה, כך שזו לא גזענות. שאל אותה אם הטענות שלה קשורות לעובדה שלא עברה אודישן ללי קופר ביום שלפני. אולי היא שומרת לי טינה וזה עומד לה כמו עצם בגרון".

- ניראל, נקמת האודישנים?
- "אם הייתי רוצה לנקום בה, הייתי נוקמת בה בפעם הראשונה או השנייה - לא בפעם העשירית שהיא לא קיבלה אותי".

גזענות? לא גזענות? סתם גרעינים? אנחנו שותקים, אתם מטקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully