וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה וירצר מתנגשת

29.1.2007 / 16:48

פחד ותיעוב בפתח-תקווה: מילא שהשחקנית התנגשה במכונית אחרי שחצתה רמזור אדום, אבל שהנהג הנפגע ינפץ לה את השמשה באגרופיו הזועמים?

וואלה! סלבס מפעילה צ'קלאקה. הזמן: שבת, 19:00. המקום: כביש ראשי בפתח תקווה, סוג של אם המושבות. הנהגת: דניאלה וירצר, סוג של אם השובבות, בדרך להצגה 'קפה ערבה' בבית לסין. התאונה: וירצר חוצה את הצומת ברמזור אדום, מתנגשת ברכב בו היה גבר עם שתי בנותיו ומעיפה אותו לקיבינימאט.

נהג הרכב הנפגע יצא בזעם וניפץ באגרופיו את שמשת המכונית של וירצר המבוהלת. אחרי זמן קצר עצר לידה אזרח טוב-לב, השקה אותה במים ודניאלה נסעה להצגה ואף הופיעה בגבורה, למרות שבהפקה רצו לבטל.

"ראיתי ירוק, רק בדיעבד אמרו לי שזה היה רמזור אדום"

וירצר סיפרה לוואלה! סלבס על רגעי האימה: "פניתי שמאלה וראיתי ירוק. רק בדיעבד אמרו לי שזה רמזור אדום. נורא נבהלתי, זה אחד הדברים הכי נוראיים שעברתי ואני מרגישה המון אשמה. למזלנו אף אחד לא נפגע. היחידה שנפגעה הייתה אני, מהרסיסים של הזכוכית.

"הילדות (מהמכונית הנפגעת - א"ס) היו הכי מדהימות. הן ראו שאני בוכה ונסערת, אז הן אמרו שהן סולחות לי, הביאו לי טישיו, החזיקו לי את היד וליטפו לי את הראש. הגדולה, בת 7, אפילו כתבה לי פתק 'שיהיה לך יומולדת, אני אקנה לך מתנה'.

"האבא התנהג בצורה מפחידה והסיבה שנורא נבהלתי הייתה התגובה האלימה שלו. בסוף גם הוא התנצל. הוא נתקף חרדה ואני מבינה לליבו, כי הוא רק רצה להגן על משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully