וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר לוסטיג מסוכן?

13.1.2007 / 20:12

מקור מקורב להפקה: המתמודד על "ירושתו" של אורי גלר מרח חומר אסור על מסטיק שלעסה פנינה רוזנבלום כחלק מהקסם והשתמש במכשיר החוסם סלולרים בקסם אחר. לוסטיג מכחיש את שני הדברים

אמיר לוסטיג, פיינליסט התוכנית '[[אורי גלר ]] מחפש את היורש', הסביר את הצלחתו לכבות את הטלפון הסלולרי של עומר ברנע בתוכנית האחרונה, "באנרגיית הצ'י" בה ניחן. בנוסף, סיפר בפרומואים לתוכנית כי המודיעין האמריקאי מתעניין בכוחותיו העל-טבעיים.

אלא שלטענת גורם המקורב להפקה מדובר בשימוש במכשיר אלחוטי פשוט המנתק שיחות סלולריות, בדומה לזה הקיים בחברות תעופה, אולם אסור בשימוש. ואין כאן כל קשר ליכולות על אנושיות ולא מצריך אנרגיה זו או אחרת.

ג', קוסם שסירב להזדהות בשמו המלא, סיפר: "מדובר כאן בהונאה כפולה: אמיר לוסטיג מקדם גם את נושא הכוחות העל-טבעיים הפיקטיביים וגם משתמש לרעה במושגים רפואיים בתחום הרפואה הסינית. והכל מבלי לגלות שמדובר בטריקים ובאחיזת עיניים".

- אמיר לוסטיג, מקורות טוענים כי יש לך מכשיר לכיבוי טלפון סלולרי, לא אנרגיית צ'י.
- "אני יודע מי המקורות שלך על הסט וזה ממש לא נכון. אני מכיר את המכשיר אבל באולפני הרצליה יש אנטנות על הגג שחוסמות מכשירים כאלו. וכדי להתגבר על חסימת האנטנות האלו צריכים מכשיר הרבה יותר מסיבי מהמכשיר הקטן הזה".

- אז אתה טוען שזה בעזרת אנרגיית צ'י?
- "אני לא טוען כלום. אני רק אומר שזה לא שימוש באותו מכשיר שאתה מדבר עליו".

- אמרת בתוכנית שמדובר באנרגיית צ'י.
- "אני לא מגיב על זה. דבר קודם עם 'קשת'".

"מדובר בחומר כימי מסוכן שאסור למאכל ולנשימה"

בנוסף, אומר המקור כי אין זה השימוש היחיד באמצעי לא-טבעי בעליל על ידי לוסטיג: פנינה רוזנבלום, שהתארחה באחת התוכניות, קיבלה מלוסטיג גומי לעיסה שאמור להחליף טעמים ממר למתוק.

"מדובר בחומר כימי מסוכן בשם 'צפילין', האסור למאכל ולנשימה, ונמכר באופן מחתרתי לקוסמים בלבד", אמר אותו מקור, "לוסטיג מרח את החומר על המסטיק כשנגע בו בזמן שהוחזק על כף ידה הפתוחה (ניתן לראות זאת באתר 'קשת') זהו חומר היוצר אפקט של טעם מתחלף – ממתוק למר ולהפך בדומה לחומר ששמים על סוכריית חמוץ מתוק".

המקור הוסיף כי החומר נמכר בבקבוק ללא הסבר או תווית ועולה 100 שקלים.

לוסטיג: "שטויות, לא מרחתי כלום"

- אמיר לוסטיג, טוענים שמרחת צפילין על המסטיק של פנינה רוזנבלום?
- "זה שטויות. אני לא מרחתי כלום. לא זכור לי בכלל שנגעתי במסטיק. חוץ מזה היא זו שבחרה את הטעם. היא יכלה לבחור גם קודם במתוק. אני מזמין אותך לנסות ואני אעשה לך את אותו ניסוי, אין לי בעיה. אני מכיר את החומר הזה, אבל זה משהו שהומצא על ידי קוסמים שלא מצליחים לבצע את הקסם בעזרת כוחות על-טבעיים ונאלצים להשתמש בחומר הזה. אצלי זה בעזרת הכוחות שלי ולא בעזרת חומר".

רק לאחרונה נחשף ב'ידיעות אחרונות' כי תרגיל אחר של לוסטיג - בו פוצצו על ידו תיבות בהן מדליות אולימפיות של ספורטאים ישראלים - בוצע באופן לא כשר. בעקבות תרגיל הפיצוצים העניק גלר ללוסטיג חסינות שהעלתה אותו לגמר.

תגובת 'קשת' לא נתקבלה עד לרגע זה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully