וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ילחם בעירק

שי אילן

27.12.2006 / 15:27

העיתון הבריטי "סאן" חושף: חברתו של הארי, צ'לסי דיווי, אמרה לחבריה "הוא נוסע למלחמה". משרד ההגנה הבריטי: עדיין לא התקבלה החלטה

סגן משנה הארי, נסיך, יצא להצטרף לחבריו הלוחמים בעירק, כך חושף היום העיתון הבריטי "סאן". על פי העיתון, חברתו של הארי, צ'לסי דיווי ציינה עובדה זו באזני חבריה, כסיבה לנסיעה שהיא עורכת ברחבי העולם יחד עם אחיה. מטרת הנסיעה, לדבריה, היא להסיח את דעתה מן הדאגה לאהובה, בעת שהוא יעשה את דרכו לעירק המסוכנת.

לדברי משרד ההגנה הבריטי, לא נפלה עדיין החלטה בעניין שליחתו של הנסיך לקרב. הארי, מצידו, אמר תמיד שהוא נחוש להצטרף לחבריו ליחידה שמתחילים שהות של ששה חודשים בעיראק, באביב הקרוב. לפני תחילת השירות המבצעי אמורה יחידתו של הנסיך לעבור תרגיל לחימה מייגע שיכין אותם לתנאי עירק הקשים.

הדעות באנגליה לגבי שיתופו של הארי בלחימה חלוקות. במהלך מלחמת פוקלנד הותר לדודו של הארי, הנסיך אנדרו, לבצע טיסות מבצעיות מסוכנות במסוק. יש נטייה בצבא לאפשר גם להארי להגשים את מבוקשו, אולם מן הצד השני, יש חשש שהידיעה על הימצאו בעירק תהפוך את היחידה שלו ליעד פופולרי למחבלים מתאבדים. את ההחלטה הסופית יקבל הרמטכ"ל הבריטי, ריצ'רד דאנאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully