וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטו שרון יסדר

יש לכם שלג על המסך? קשה לכם עם ערבית? נמאס לכם מאל-ג'זירה הסובייקטיבי? הדוד מצרפת יעשה לכם טלוויזיה

לפלאטו שרון נמאס לשבת בחיבוק ידיים ולשמוע את ההשמצות על ישראל ברשתות הזרות. לכן החליט הסטארטר הצרפתי להקים ערוץ טלוויזיה, תחנת רדיו ואתר אינטרנט שישדרו חדשות מישראל לעולם במגוון שפות - אנגלית, צרפתית, עברית וערבית. ובמילים אחרות: פלאטו מה חש.

על פי שרון, אתר האינטרנט של חברת החדשות החדשה שלו +jerusalem צפוי להתחיל לפעול בתחילת חודש פברואר; חודשים ספורים לאחר מכן תחל לפעול תחנת הרדיו; ואילו ערוץ הטלוויזיה צפוי להתחיל לשדר תוך חמישה חודשים לכל היותר.

"נמאס מאל-ג'זירה, אשיב מלחמה ואעשה לנו דוברות טובה"

פלאטו שרון סיפר היום לוואלה!: "נמאס לי מאל-ג'זירה, כל היום הם משמיעים שקרים על ישראל; האיראנים מכחישים את השואה ואומרים שאנחנו רוצחים ילדים; פלסטינים ואל ג'זירה משמיעים את זה ועוד מעט כל העולם יאמין לזה".

"הישראלים הם עם מוצלח שעושה הכל טוב חוץ מיחסי ציבור לעצמם. אני מרגיש שאנחנו חייבים לארגן הגנה נגד כל השקרים האלה. מסכנים היהודים בכל העולם, לא יכולים לחיות בשקט".

"הערוצים שלי ישדרו לכל העולם ואני מתכוון לשדר חדשות והרבה. אני אכה בברזל בעודו חם, אשיב מלחמה כל הזמן ולא אתן לאף להפריע לי במלחמה הפטריוטית. אנחנו נעשה דוברות טובה וחיובית לישראל".

"אנחנו נשדר מאולפן בדיזינגוף סנטר, רק חדשות וראיונות שקשורים בחדשות חמות. אני מתכוון לתת לעולם חומר למחשבה, אני רוצה שהם יבינו שאנחנו אנשים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully