וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל זילברשטיין מותקף

18.12.2006 / 13:20

קבלו סרט אימה: המעריצות של בראדר סופרסטאר משכו לו בבגדים, טלטלו ושרטו את הרכב וגרמו לביטול ההופעה

משהו מאד מוזר קורה לדניאל זילברשטיין באשקלון: בשבוע שעבר מעריצה צעירה השליכה לעברו חזייה אדומה, אבל מעשי האלימות שהתרחשו אמש באשקלון כבר לא שעשעו אף אחד ואפילו גרמו להופעה של הסופרסטאר להתבטל.

במסגרת סיבוב ההופעות של דניאל זילברשטיין בקניונים עם ICQ, הוא הגיע לקניון 'לב' באשקלון. כבר כשהתקרבו לבמה, חששו מנהליו של זילברשטיין מאסון אפשרי, כאשר גילו שהבמה קטנה מדי ועומד שם רק שומר אחד, במקום שלושה או ארבעה כמו בדרך כלל.

בזמן שמנהל המופע ניסה לפתור את הבעיה, יצא דניאל לחניון, שם חיכה לו הוואן. פתאום התנפלה עליו קבוצה של עשרות בנות, שהחלו לרדוף אחריו עד לרכב ולאחר שנכנס ונעל את עצמו בפנים, הן החלו לטלטל את הוואן, לקלף את הסטיקרים עם שמו של אלילן ואף העלימו שלט ענק, המשמש כתפאורה במופע, ועליו מודפסת תמונתו של דניאל. בעקבות האירועים, נאלץ מנהל המופע לבטל את המופע כדי שדניאל ישוב הביתה בשלום.

"הם דפקו על הרכב כמו ילדים רעבים"

"זה היה מופרע", שיחזר היום זילברשטיין את רגעי האימה, "היה בלאגן היסטרי. כל הבנות רצו אחריי והתחילו לנענע את הרכב. זה היה קצת מפחיד. אמרתי לצלם של 'הליקון': 'צלם, צלם', אז הוא אמר שהוא לא הגיע לצלם בעזה".

"היה רגע מפחיד ממש - משכו לי בגופייה ובבגדים, חשבתי שאני חוזר בלי בגדים. הם עלו על האוטו מקדימה, צעקו 'דני, דני' ודפקו על הרכב כמו ילדים רעבים. לא נראה לי שהייתי שורד את ההופעה הזו".

מחברת 'פופ ארט', המייצגת את זילברשטיין, נמסר בתגובה: "לאור ההיסטריה שנוצרה במהלך ההופעות הראשונות, אנו מתגברים משמעותית את מערך האבטחה בהמשך הסיבוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully