וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אייזנשטיין חסומה

פיני אסקל

16.12.2006 / 11:03

שוב האייטמים הכי ג'אנק מסתובבים גם בחנוכה במטרה למצוא קצת שמן מנוע בדרך לעולם שכולו צהוב, רפש וטינופים

חנוכה הוא פוטנציאל למגה-אייטמים. כבר שנים שעיתוני הספורט מנצלים את החג לכותרות על מכבים ויוונים ובעיקר על קרבות מכבי ת"א נגד פאנאתינייקוס. בוואלה! סלבס מחכים לכוויות קלות כתוצאה מהדלקת הנרות או שמן רותח, עלייה במשקל כתוצאה מסופגניה אחת יותר מדי ושאר תקלות. דווחו לנו ויהיה לכם הרבה יותר מעניין בחיים. אגב, אם (חס ושלום) החנוכייה של דצה נופלת זה נון-אייטם, אבל אם (חלילה וחס) הגבות של מושיק עפיה נשרפות, זה כבר מגה. שבת שלום.

מורן אייזנשטיין חסומה

המקום: שדרות ח"ן, החסומות לתנועה. המכונית: ב.מ.וו מפוארת עם נהג בתפקיד הטייס ומורן אייזנשטיין בתפקיד הנווט הלא-יוצלח. הטעות: המכונית נכנסת לחלק החסום לתנועה, ובמהרה הם מגלים שגם מכונית מנהלים גרמנית לא תעבור את הסלקציה של השופלים. הם דופקים רוורס לאופק הפקוק של קינג ג'ורג'. המלך!

הראל סקעת והפרגיות

המקום: מפגש הסטייק, שם אוהב לאכול יודה לוי, לא שזה קשור לאייטם אבל הבית קברות מת על פרטי טריוויה. הראל סקעת מגיע עם חבריו ומציץ לעבר השלט "מפגש הסטייק". אחרי היסוס קל, הוא מחליט להיכנס, מה שמאפשר למספר אנשים לעקוף אותו בתור ולעכב את אכילת כל הציפורים, הפרגיות.

גליט גוטמן מדליקה לפידים

סוג של גילוי נאות, אבל הפוך: מסתבר שלאחר שגלית גוטמן סיימה לנפץ לנו את הלב אחרי סטיבן הוקינג אצל יאיר לפיד, היא הצליחה להדליק גם את יאיר החזק וגם את ליהיא, זוגתו שתחיה. בהבנה שכל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן, השלושה הלכו לאכול אחר-כך מאכלים שדוגמניות-על אוהבות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

נתן זך מתעדכן

השעה 9 בערב ונתן זך עוצר בפיצוציה ומציץ בכותרות העיתונים. היי, נתן, עיתוני הבוקר זה הכי חדשות דאשתקד, עשה מנוי חינם לוואלה! סלבס. אממה, באותו זמן זך עומד שעות ספורות לפני יומולדתו ה-76 ומשדרג פלאים את האייטם: האם המגה-משורר רק רצה לבדוק אם מציינים בעיתונים את יום חגו?

פינתו הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא של ליאור שליין

קבלו את פינתו הקבועה של ליאור שליין: הפעם דיווח של מוצאי השבת בנביאים בואכה שדרות ח"ן. ליאור שליין, פעם תלתל והיום תלתל לילה, חוצה כביש-שדרה-כביש, בהתחלה ברמזור ירוק אבל את זה שאחריו כבר ברמזור אדום. בברנז'אית קוראים לזה תנודות הרייטינג - פעם עובר ופעם עוצר. לא רחוק משם, מרב מיכאלי מדלגת מעל מחסום ברזל. זוגיות סו-קולד, כל כך קר.

פיני ודני נרפאים

לפנות בוקר יום שישי האחרון. פיני טבגר, המככב עם רקדנים, ודני יוחטמן, הרוקד עם כוכבנים, נכנסים למסיבת גייז במועדון המרפאה הדנדש. אחרי 2 דקות הם נזכרים שהם לא ממש בקטע של רופא וחולה ממין זכר ויוצאים מהמקום. עכשיו הם מחפשים את הדום. יאללה, סיבוב פרסה ותעשן סוף לפארסה. רפואה שלמה.

נון-אייטמים שלא הצלחנו לפתח:

1. מוני מושונוב יושב בקפה נח לבדו, משלם, מברך לשלום, יוצא החוצה. וזהו זה.

2. חמש לפנות ערב, טרום נר ראשון של חנוכה: רוני סופרסטאר הולכת עם גבר ואישה במתחם הנטוש של נמל ת"א. נס גדול היה פה.

3. איתן אורבך מגיע להקרנת וואלה! של ארתור והמינימונים עם חברה. הוא יושב קרוב מאד לחבר'ה מהנהלת חשבונות. זה אומר שמישהו ישלם על זה?

4. המשכנון לנון: בשעה שאורבך יוצא מהסרט, יושב הקרחון נועם רותם בקפה בכיכר דיזינגוף ועידן יסקין מהיי פייב מתהלך ברחוב וסוגר לנו שבת.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

קרדיטים:
מתייוון: דני גבעתיים.
סופגנייה: ציפי ערוסי.
אל יווני: אדם סרור.
שלכם, דם המכבים: דן תומר.
מתיסיהו: אמנון-אייטמים.

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: מורן אייזנשטיין נתקלת בקבוצה של ילדים בסרט אראגון (איפה, איפה הארגון?). הזאטוטים עטים עליה ומבקשים חתימה. היא חותמת להם, שנאמר: הכל כתוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully