וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי נפתחת

שירות וואלה! סלבס

14.12.2006 / 1:36

המגה-שפתיים של הוליווד מוציאה את הקישקעס בראיון עומק: החתונה עם בראד, סאגת ג'ניפר אניסטון והיחסים עם אבא. בשישי בפיצוציות הקרובות לביתכם

אנג'לינה ג'ולי, נערת הגבעות והשפתיים, סיפרה בראיון עומק חושפני במיוחד ל'ווג' על הקשר עם בראד פיט כולל השמועות על החתונה, על הנתק מאביה בחמש השנים האחרונות ועל הבגידה-כביכול בג'ניפר אניסטון.

ג'ולי מעולם לא התכוונה לגנוב לג'ניפר אניסטון את בראד פיט, כך היא טוענת בראיון. בנוסף, היא מכחישה את הכוונות שלה להתחתן עם בראד פיט, אותו הכירה ב-2003 במהלך צילומי הסרט 'מר וגברת סמית'. ג'ולי מעולם לא הודתה שקרה בינה לבין פיט משהו על הסט, אבל אחרי שנה פיט ואניסטון נפרדו.

"הקשר עם פיט קרה פתאום"

"זה סוג של קרה פתאום", מסבירה ג'ולי בראיון את תחילת הקשר עם פיט, "פשוט הפכנו להיות זוג".

"אני חושבת שהיינו שני האנשים האחרונים שחיפשו מערכת יחסים. אני בוודאי שלא חיפשתי".

ג'ולי מרחיבה ונזכרת כי תקופה שהכירה את בראד היא אם חד-הורית מאושרת, וגם פיט היה נשוי באושר. "היה ברור שהוא נמצא עם חברתו הטובה ביותר, מישהי שהוא אוהב ומכבד. לא היה כלום בינינו על הסט וכל עוד בראד וג'ניפר היו ביחד".

לפני כשבוע רצו שמועות על חתונה צנועה בגזרת בראנג'לינה, כולל מוזיקה אפריקאית. אנג'י מזימה את השמועות ופורשת אג'נדה: "שנינו היינו נשואים בעבר, כך שנישואים הם לא בהכרח הדבר ששומר על אנשים ביחד".

"אני לא סומכת על כל אחד"

ג'ולי, שלא מדברת עם אביה, השחקן ג'ון וויט, אומרת באופן גלוי כי הסיבה לכך היא פאק באמינות. "אני לא סומכת על כל אחד... אמון זו מילה כה מוזרה. אני מאמינה בבראד שלעולם לא יעשה משהו. אני לא יודעת לבטוח בכל אחד לחלוטין".

וואלה! סלבס כבר זוממת על בראד, כי הגונב מגנב פטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully