וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר-זוהר סוחבת

10.12.2006 / 8:45

משבר בסט 'היפה והחיה': התלבושת של יב"ז אמנם קלה וזה הכי חשוב, אך כמה שחקנים מתלוננים על כאבים בשל משקלן הרב של התלבושות. ההפקה: "שכרנו מסאז'יסטים לסבב ההופעות"

אמנם התלבושת של יב"ז בהצגה 'היפה והחיה' לא מעמיסה לה על היבז'ז'ים, אבל יותר מדי תלונות נשמעות מכיוון שחקנים אחרים על סט החזרות של ההצגה, בשל תלבושות כבדות ולא נוחות. לחלקם נולדו כאבי גב, לאחרים שרירי הידיים תפוסים, ויש אחדים שנאלצו ללכת למסז'יסט ופיזיותרפיסט.

"זה נורא קשה והתלבושות נורא כבדות", סיפר מקור על הסט והוסיף: "זה פשוט לא יתואר - אנשים פה יוצאים עם כאבים בסוף היום וזה נורא קשה.

"עכשיו אנחנו עושים שני ראנים (חזרות - א"ס) ביום, אבל מה יקרה כשההצגה תעלה ונצטרך להופיע חמש פעמים ביום?", הביע המקור את דאגתו וחתם בחיוך מהול בעצב: "אני חושב שצריך לתת לנו תוספת סיכון".

לדברי אותו מקור, ניקי גולדשטיין החל ללכת לטיפולים אצל פיזיתרפיסט; חני נחמיאס, המגלמת את הקומקומית, שכרה שירותי מסאז'יסט; ורועי בר-נתן, המגלם פמוט ומחזיק בשל כך שני לפידים לאורך דקות ארוכות, סובל מכאבים בשרירי הידיים.

"מה שטוב לברודוויי, טוב לשחקנים על במות ישראל"

ממשרד יחסי הציבור שרי ישראלי-קרן קורינלדי, המייצג את חברת 'קרן אור', האחראית על המופע, נמסר בתגובה:

"לראשונה בישראל קיבלה חברת הפקות ישראלית את הזכויות על המחזמר של דיסני. זכויות אלו כוללות בין היתר עמידה מדוקדקת בכל הקשור בתלבושות של השחקנים והרקדנים.

"חברת 'קרן אור' בטוחה שמה שטוב לברודוויי ולווסט סנט, סביר שיהיה טוב לשחקנים על במות ישראל. ובכל זאת, כדי לדאוג לרווחת השחקנים שכרו בהפקה מסאז'יסטים מקצועיים לאורך סבב ההופעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully