וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו: רותם אבוהב מתכווצת

הפרשן

7.12.2006 / 16:36

עוד מייל יח"צני שהשארנו כמות שהוא והפעם עם אמירה: מידת S (הנחשקת) שמורה בעיקר לדוגמניות. ומה עם סופגניות? אולי בפעם אחרת

וזה דבר הקומניקט המושחז:

"רותם אבוהב מתחדשת....

רותם אבוהב, שלאחרונה הולכת ומתכווצת במידותיה נראתה השבוע בקניון דיזנגוף סנטר רזה וקורנת מתמיד, עושה קניות ב- TNT אופנה לצעירים. אבוהב בילתה בחנות במשך שעתיים תמימות, שבסיומן רכשה 3 סריגים נבחרים, ג'קט מחוייט, מעיל, צעיף ושלושה ג'ינסים של TNT, שילמה 1,100 ¤ ואפילו לא ביקשה הנחת סלבס! כל הפריטים שקנתה היו במידת S, הנחשקת, השמורה בד"כ לדוגמניות.

אבוהב סיפרה למוכרת בחנות ש: 'אחרי השקעה של שעות רבות באימוני כושר, ספינינג, קיק בוקסינג ופילאטיס.... יש תוצאות ואני מפרגנת לעצמי במלתחה חדשה. עכשיו אני הכי אוהבת ללבוש בהיר, גם בחורף'.

בימים אלו רץ בכל הארץ "מופע הבידור של רותם וענת" , בין לבין היא מככבת בעונה השלישית של מעורב ירושלמי וגם עושה פינה אצל יאיר לפיד על תקן המצחיקה התורנית, בקיצור, נרשמה ירידה במשקל אך לא ירידה באנרגיה....

וסופגנית בחנוכה? לא הפעם כנראה......"

(מתוך מייל יחסי-ציבור, 7/12/06)

הפרשן

* הפרשן, בן זונה שכמותו, רוצה להתעכב על המשפט "אפילו לא ביקשה הנחת סלב" ונותן טיפ חינם: נון-סלב לא יכול לבקש הנחת סלב, מהסיבה הפשוטה - הוא לא יקבל.

* רגע, רגע, רגע, האם היח"צנים שמאחורי הקומניקט מפרסמים את TNT או את מופע הבידור של רותם אבוהב וענת מגן-שבו? ואולי היא מייחצנת את מעורב ירושלמי? ואולי בכלל את יאיר לפיד? ואלי היא לא יח"צנית אלא מרגלת?

* רותם אבוהב מציינת בשיחה עם המוכרת בחנות (ככה מוכרים כרטיסים!) שהיא אוהבת ללבוש בהיר. אבל אם שחור זה מרזה, ובהיר זה השחור החדש, אז חזרנו לאותה נקודת מוצא, לא?

* מידת S הנחשקת שמורה בדרך כלל לדוגמניות. אבל גם לסופרמן. וגם לחצי נאצים.

* סופגניה בחנוכה? לא הפעם כנראה ואז שש נקודות. כמה זה קלוריות פר נקודה זה יוצא? ב-בר-ברל-ברלין-בריליינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully