וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי באומן מתחתנת

6.12.2006 / 16:43

חודשיים אחרי פירוק הזוגיות עם פפושדו, הדוגמנית מחליפה טבעות עם מליין צעיר. כל הפרטים, אבל כל הפרטים, כולל תאריך ומיקום החתונה ופרטים על הבעל - כאן

הדוגמנית אורלי באומן (29) החליטה להתחתן עם מיליונר יהודי בשם אנדרו וולפסון, כך גילה ערן סויסה מ'מעריב'.

רק לפני כחודשיים עלתה על שרטון מערכת היחסים בת השנתיים של הדוגמנית אורלי באומן עם איש העסקים אלי פפושדו ונגמרה בתביעות הדדיות, וכבר החליטה הדוגמנית להתחתן. גם הוא מיליונר, גם הוא יהודי, אבל הפעם מדובר בפרגית בן 37. החתונה תיערך במלון הילטון ב-4 במרץ הקרוב. השמלה, מעשה ידי המעצב ריצ'רד טיילור, תנחת בקרוב היישר מניו-יורק.

בירור עמוק ומקיף של וואלה! סלבס, העלה כי השניים הכירו כבר לפני ארבעה חודשים כאשר וולפסון הגיע לארוחה עם הבאומניות על תקן חבר של ריקי, בעלה של אנה באומן, אחותה של אורלי. לפני כשלושה שבועות ביקרה אורלי את אנה בלונדון והפעם היה חם אש. לפני כשבוע הכירה באומן למשפחתה את החתן המיועד במסעדה תל-אביבית. מחרתיים ינחת הארוס בישראל עם טבעת נישואין רשמית.

"זו הייתה אהבה ממבט ראשון", התפייט מקור במשפחת באומן, אבל אצל בנות באומן ככה זה ברגע שזה זה - הן יודעות שזה זה. אצלנו מאמינים שחתונה מהירה זה הכי נכון והכי אמיתי".

ולפולניות שביניכן - וולפסון מייצא רהיטים למחייתו ובימים אלו עובד על פטנט חדש - טלפון מיוחד לילדים עם פחות אפשרויות חיוג (זה טוב, זה טוב).

- אורלי באומן, מזלטוב.
- "תודה, אבל אני לא יכולה למסור יותר פרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully