וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריי גבעתי מבוקשת

6.12.2006 / 11:31

שני עיתונים בריטים הציעו לישראלית הרבה כסף תמורת ראיון; צלמים מתדפקים על דלתה והמשטרה לא מסייעת. סאגת גבעתי-מרטינז בעיצומה

הסאגה סביב שריי גבעתי ואוליבייה מרטינז נמשכת. לוואלה! סלבס נודע כי שני עיתונים בריטים - הסאנדיי מירור ו- "The mail on Sunday" - הציעו לסוכנות 'לוק', המייצגת את גבעתי, כ-50 אלף דולר עבור ראיון בלעדי בו שריי תדבר על הזוגיות-לכאורה עם מרטינז. גבעתי סירבה להתראיין, מכיוון שלדבריה הם ממש לא ביחד.

למי שאין מנוי ל"סנדיי מירור", להלן תקציר הפרקים הקודמים: העיתון פרסם פפראצי פריזאי של שריי עם אוליבייה, הבאגט החוקי של קיילי מינו, בזמן שהזמרת מופיעה באוסטרליה. באחת התמונות מרטינז נראה כמניח את צעיפו סביב צווארה של גבעתי. עיתונאית ה"סנדיי מירור" עקבה אחרי שריי ברחוב, ניגשה לשאול על מרטינז, אך זכתה ל"אני לא מדברת על חיי האישיים" מצד שריי.

בינתיים החלו לצוץ שמועות על פרידה של מרטינז ומינו, מכיוון שלא נראו ביחד בפומבי מאז אמצע אוקטובר. השניים הכחישו לחלוטין את הפרידה.

מאז פורסמו התמונות, ממתינים לגבעתי מחוץ לביתה בלוס אנג'לס עשרות צלמים ועיתונאים שמקישים בדלתה ודוחפים פתקים מתחת לדלת. אמש שריי אף התקשרה למשטרה, שם הסבירו לה שיגיעו רק במקרה של סכנת חיים.

גבעתי, שסיימה לצלם במרוקו את "דארק רום", הסרט ההוליוודי הראשון בכיכובה, לצד סטיבן דורף, תגיע בעוד שבועיים לישראל להשקה של אופנת 'גריפ', שם תוכלו לחטט בעצמכם בחייה הפרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully