וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטל דוהן שקופה

פיני אסקל

2.12.2006 / 1:20

מיטל דוהן שקופה, ליאור שליין גופה, נתן זך נשמה יפה, שרון גניש שווה, חדוה עמרני באהבה ועוד נונים איכותיים. על משכבכם - תנוחו

על פי בקשת הגולשים, המדור הפופולארי ביותר ברשת ובעיתונות הכתובה מאז עלתה לאוויר שאלת השבוע של דן תומר, מתרחב ונעשה ארוך יותר, היקפי יותר, ממצה יותר.

לאט לאט נכיר לכם את חברי מערכת בית הקברות: הפעם נחשוף לראשונה את אב בית הקברות, הרב שלמה לב-דוד (של"ד).

מיטל דוהן אבו-ארבע

שבת, 23:00, כניסה לגריפין: מיטל דוהן, כוכבנית בלונדינית, נכנסת עם בחור בשמלה שקופה. שבת, 23:15 יציאה מהגריפין: מיטל דוהן, כוכבנית בלונדינית, יוצאת עם ארבעה בחורים.

- מיטל, לוקחים שתי ביצים וקמח, מה הרצפט?
- "אה, נכון, הייתי שם".
- פר ארבעה?
- "יצאתי עם חבר מאוד טוב שלי ועוד חבר שלו ולפי דעתי יצאתי עם 2 גברים. חבל שזה לא היה ארבעה... סתם, סתם".

כשהרב שד"ל טובל את החלה שלו במלח, הוא חופשי ממליץ על מרבה גברים - מרבה ריגושים (פרקי קברות, שם שם).

אביב גפן, מדונה!

יום שני, לפנות צהרים, אבן גבירול פינת פנקס. אביב גפן אוחז באחת מידיו בהגה, בידו השנייה סלולרי ובמקום לדבר עם שני פרידן (אשתו!) היושבת לידו, הוא משוחח לפומית הנייד (אביב, תקנה מדונה!). כל הפעולות הסבוכות האלו נעשות תוך כדי שהוא לוחץ על דוושת הגז והרכב נוסע. מאוחר יותר אכל גפן בבראסרי.

הרב שד"ל שם אביב גפן בפטיפון: "אני הילד הרע, אני הבנזונה", ומוציא פסק הלכה: מדובר ביצור-כלאיים בין עבריין תנועה למולטי טאלנט.

שרון גניש שוטפת

הדוגמנית שרון גניש, פעם החצאית הכי בכירה בסוכנות רוברטו והיום לא, הגיעה לאומן 17, הדליקה לדי ג'יי סיגריה וצעקה למיקרופון: "האומן 17, די ג'יי..." וגו'.

ביום רגיל נון-אייטם שכזה לא נכנס אפילו לפרופסור היס. אממה, בהתחלה שמע הרב של"ד מהמקור שגניש צעקה בטעות "האומן 19", וחשב על דאחקה: במקום לשלם שוטף + 2 - כנסי לבית קברות ושלמי במזומן. הכי נקסט, אנחנו יודעים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פינתו הקבועה הלפעמים-קבועה-ולפעמים-לא של ליאור שליין

רגע לפני שהוא עושה לכם את הלילות מתולתלים, ליאור שליין עשה שרירים במכון הכושר שלו. "זה נראה כמו נון-אייטם שצריך ניקיון יסודי", אמר שוטף הגופות רן קברן והזמין טייק אווי מ'עד העצם'.

"ואם הוא עושה שרירים, זה בשבת ב-9:30?" שואלת עלמה זק"א. השיב הרב של"ד: "אם עשה שרירים בשבת - הרי זה משובח. ומי שלא טורח בשבת, אוכל אותה ברייטינג בצאת השבת".

חדוה עמרני מן האוב

חדוה עמרני הגיחה מלוס אנג'לס לתל אביב וקפצה לאוויטה, שם האומואים זיהו אותה ועשו לה מלא כבוד. אחר כך הלכו לקנטינה, בשולחן ליד מאיה דגן וגיא המאירי, שפחות מעניינים בתור קברים.

הרב שד"ל, הומופוב ידוע, שואל: "זה אייטם, זה?" ומוסיף תוך כדי שהוא אוחז במקל ספונג'ה (עם פטנט שמחבר אליו גם את הסמרטוט): "אומואים - מוטב להם שייקברו בשלישיות".

נדב אבוקסיס אפגני

כפות הרגליים של נדב אבוקסיס יהיו מבסוטות, אחרי שרכש השבוע בשוק הפשפשים שטיח אפגני. המחיר המקורי: 8,000 שקל. המחיר שקיבל הקומיקאי: 5,600 שקל, אחרי 30% הנחת סלב (?).

והרב שד"ל היה אומר: "הרוכש בן-לאדן לרצפה - ראוי שיזכה לאריכות ימים".

נתן זך מאכיל כלבות

חמישי בערב בכיכר דיזינגוף - קצת קולטורה בבית הקברות לנון-אייטמים. נתן זך יושב בשווארמיה כאחד העם ויורד על מאכל שאינו מזן חתולה. בשלב מסוים ניגשת אליו כלבה ובפיה שירה: "כי הכלבה עץ השדה, כמו העץ הכלבה גוועת". זך, משורר טוב-לב, האכיל אותה בצ'יפס.

הרב של"ד היה יורק עליה ומיד רץ לדייב לקנות איזו חמסה הולמת.

קרדיט ובדיחה, בדיחה וקרדיט

נמלטים: דני גבעתיים ושות'.
בוחש במלט: דן תומר.
המלט: אדם סרור.
מולטי-טאלנט: ציפי ערוסי.
-------------------------------

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה (ובאופן חד פעמי, היום היא גם שיר בחרוזים): במרכז הבינתחומי בהרצליה, שם לומדת רותם סלע, לקחו כמה חבר'ה כדי לחפש את בני סלע.

לראשונה במדור רצועת בונוס

בחמישי שעבר, השקת 'קטן עליי' של ניקלודיאון ברחבת הסינמטק. דודי מליץ, ברמן תל-אביבי, חייב להתעורר. אז הוא ניגש למכונת הקפה שעדיין לא מאוישת ומתבונן בה באכזבה.

פתאום, נכנס אל מאחורי המכונה והכין לעצמו קפה תוך כדי שהוא מציין בקול לאנשים ההמומים סביבו: "כמה טוב ושימושי שהוא היה עד לא מכבר ברמן".

הרב של"ד מסרב בתוקף לשתות קפה שהוכן בידי ברמן ולא בר-טנדר. שבת שלום.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully