וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי שמאי נגד האלוף שטרן

14.11.2006 / 11:47

מלחמת העולמות: הטחת מילים קשות של עוה"ד באלוף בערב שירה בציבור, על רקע דברי האלוף לגבי כמות ההרוגים בפריפריות לעומת ת"א

עוה"ד ארי שמאי הטיח מילים חריפות באלוף אלעזר שטרן לעיני קהל של מאות אנשים שהתקבצו בחמישי האחרון לערב שירה בציבור בטיש הגדול של משה להב בתיאטרון תמונע.

האלוף שטרן עלה לבמה ושר ביחד עם שמאי את 'יצאנו אט'. בסוף השיר החל שמאי להטיח דברים קשים באלוף, בתגובה להשוואה שערך שטרן בין הרוגי הפריפרייה להרוגי תל-אביב.

"עשיתי סטטיסטיקה משלי", פתח שמאי בדבריו, "וגיליתי שלמרבה המזל לא נהרג במלחמה אף אלוף או תת-אלוף שמרוויח 40 אלף שקלים בחודש. לעומת זאת נהרגו חיילים בני 20", בנוסף, בחר שמאי להקדיש לו את השיר 'בן יפה נולד' של אהוד מנור, במיוחד את הבית "סתיו ברחובות, מחר היא בת עשרים, אך למה לא מלאו עשרים לנער?".

שטרן ההמום אמר שהוא לא מעוניין להגיב לאדם כזה, וירד מהבמה. בשלב זה החלו חלק מהנוכחים למחוא כפיים לשטרן ולצעוק על שמאי.

"עצוב שאדם כזה הוא אלוף בצה"ל"

"אמרתי ואני גאה במה שאמרתי", אומר שמאי, "זה לא קשור לשיר. אני עומד מאחורי ההצהרה הזו, מה גם שהוא לא יודע לשיר ואני שר יותר יפה ממנו.

"לגבי זה שהיו כאלה שחושבים שאמרתי דברים לא יפים, אני רק יכול להגיד שהוא אמר את הדברים הנוראיים על הנופלים בפורום של כל המדינה, ומי שאומר דברים בפורום שכזה - אמור לצפות שהוא יספוג דברים כאלו בפורום של 200 איש שנאמרו בנימוס. אחרי שאמרתי את מה שאמרתי אף הקדשתי לו את השיר שכתב אהוד מנור לאחיו שנפל במלחמה כשעדיין לא מלאו לו 20 שנה וזה מה שהפזמון אומר.

"זה ממש עצוב בעיניי שאדם כזה הוא אלוף בצה"ל, אבל יש הרבה דברים עצובים, והוא מסוג האנשים ששרים לשלום ועושים מלחמה. מה שיפה במדינה הדמוקרטית שלנו שסמל-ראשון בדימוס - כי אני לא עושה יותר צבא אני לא מתכוון לשרת בצבא של הרג - יכול להגיד מה שהוא רוצה לאלוף בצה"ל. מה לעשות שאנשים מסוגו של שטרן שולחים חיילים למלחמה ויושבים וצופים בה במסכי פלזמה ואז גם מחלקים אותם לפי מיקומים גיאוגרפיים... אגב, אני מזמין את האלוף שטרן הקשקשן להתמודד עמי בדיון ציבורי מנומס בסוגייה הנ"ל".

"התנהגותו הגסה הביאה למורת רוח של רוב הנוכחים"

מדובר צה"ל נמסר בתגובה:

"האלוף שטרן בילה בחברת רעייתו וחברים ביום חמישי בערב שירה בציבור. לבקשת מארגני הערב, עלה האלוף לשיר ואז החליט מר שמאי לעלות לבמה וטען כי בצה"ל לא נהרגו אלופים ותתי אלופים.

"התנהגותו הגסה של מר שמאי (שחברה לדבריו הלא מדוייקים), הביאה למורת רוח של רוב נוכחי הערב. מארגני הערב ורבים מיושבי הקהל התנצלו בפני האלוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully