וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: טהוניה רובל במיטה, לבדה

וואלה! סלבס

22.3.2014 / 0:57

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות האינסטגרם ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. והפעם: בר מחטטת באף, אסף הרץ מורח לק זרחני במיוחד. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי מחטטת

אה-הא! חנה גילתה את הסוד המלוכלך של הטופמודל הנקייה - היא אוהבת להתעמק בכל מיני מחילות בגופה המושלם. כן, גם אם הן כאלה שלא מקובל לנבור בהן מול המצלמות. או ליד אנשים אחרים. או בכלל. ואחר כך עוד לפרסם את התמונה ברשת. ברבור, גם אם את רוצה לעשות פרסומת לפרסומת של הפרסומת שלך, אולי כדאי שתעשי את זה באלגנטיות? אפילו חנה לא מלקקת את עצמה ומצלמת.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

טהוניה רובל סינגל ליידי

מה הדרך הכי טובה להתגבר על שברון לב? חנה יודעת! לשדר עסקים כרגיל, רק כדי להראות לעולם שהכל בסדר, בערך. אבל טהוניה, למה המיטה כל כך גדולה, כשאת כל כך לבד? עצובה. בודדה. יחידה. גלמודה. חנה נענית לאתגר (חה!) - לכן היא כבר בדרכה להתכרבל עם פליטת הריאליטי תחת שמיכת פוך ולהצמיד אליה את הפרווה שלה, כתחליף הולם לחיים.

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
"זמן לישון לילה טוב"./צילום מסך, אינסטגרם

מה. קרה. לפנים. של. פאולינה. אלברשטיין

אמאל'ה! חנה חושבת שהיא ראתה את המפלצת האגדית מלוך נס! או את פרדי קרוגר! לא, זו מדוזה ארסית! אה, רגע, יש מצב שזו בכלל גברת אלברשטיין, ההיא מהריליישנשיפ עם שכטר ושוובסקי (בעבר, זה קרה פעם), שנמרחה בחומר הרדיואקטיבי שאמור להפוך אותה לזוהרת. כנראה. כל עוד לא משפריצים על הלחיים שלה דם שנשאב מתוך הוורידים, חנה רועדת קצת פחות. רגע, יש מצב ללקק את שאריות עוגת הקרם הזו מהפנים?

פאולינה אלברשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
פאולינה אלברשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

אסף הרץ מתחבר לצד הנשי שלו

לא משנה כמה חנה התחננה בפני מאמא ספירס, שתסכים לקחת אותה איתה לסשן מניקור-פדיקור בסלון היופי שבבוורלי הילס - זה עדיין לא קרה. אבל כשהביץ' תסכים לקחת את הכלבה ליום שכולו פינוק ומריטת גבות, חנה יודעת שהיא תצבע את הציפורניים בכפות הרגליים לצבע סגול חייזר אה-ל-הרץ. אסף עדינה? בערך. אסף מעוררת השראה? ברור. אבל בגלל שעשה את זה כדי לעורר מודעות למחלה, מדובר באליל נערות קצת יותר גברי והרבה יותר נשמה טהורה.

אסף הרץ. אינסטגרם, צילום מסך
קחו חלק בפרויקט המדהים של העמותה לתסמונת רט./צילום מסך, אינסטגרם

סיון קליין ולירון ויצמן עושות סקס והעיר

יום אחד, כשמישהו ישבור את לבה של חנה (מתי?), היא מקווה שטינקרבל, הכלבה של פריס הילטון - תיקח אותה לסשן של התאוששות, תוך כדי שהן משכשכות בתוך באקט של משקה אלכוהולי משובח. מינוס ההאנגאובר של הבוקר שאחרי, כמובן. ממש כמו שקליין העזובה לקחה את ה-BFF הבלונדינית ויצמן, לדרינק עדלאידע בצבע זרחני. אז כזה, שמשמח לבב אנוש, רק הרבה יותר חזק בבקשה.

לירון ויצמן, סיון קליין. אינסטגרם, צילום מסך
"למה תמיד הסופ"ש נגמר כל כך מהר..?"/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully