וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר בריון VS קרן פלס חיה

וואלה! סלבס

21.6.2013 / 2:18

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: שחקנית מגדלת שפם ובר רפאלי חשופה מתחת למים. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני "אקס פקטור". עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימהית. קרן פלס וינשוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שהושלכה בחצר הפרטית של בריטני ספירס, עם קבלה בשווי "מטומטמת-למה-לעזאזל-גזעי?", חנה ניסתה לכבוש את לבה של קרן פלס. עכשיו, זמן מה אחרי, היא מבינה שהסירוב נגרם בגלל החיבה היתרה לציפורי לילה, ולא לכלבות. ובכן, הינשוף הזה, תינוקי ככל שיהיה, לא נעים למגע כמו פרוותה המקורצפת בפילינג של חנה. אין יו'ר פייס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעירה. לוסי דובינצ'יק ושפם/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונה הזו שוגרה עד מלונת החמישה כוכבים של חנה, שלא הצליחה לעמוד בטרנספורמציה שעברה קלרה האדמונית. כנראה שסכסוך מתמשך עם דנה רון, עלול לגרום לשיעור יתר. אגב, השבוע, בדיוק במקרה, חנה הצליחה להיפטר מפלומת שיער מיותרת, שצמחה ליד האף. דובינצ'יק, את מוזמנת לסשן מריטה משותף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נירוונה. בר רפאלי מעתיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשחנה ספירה הפכה לנערת גראנג', בגיל שלושה חודשים וחצי, התקליט הראשון שרכשה היה "נברמיינד". למרות כל הסיאטל הזה, מהעטיפה היא מעולם לא היתה מבסוטה. לכן, כשבר העלתה את תמונת הבריכה הזו, לא היתה מאושרת ממנה - היא גזרה, התאימה למידות והדביקה בתור קאבר. קורט קוביין מתהפך בקברו, מכל הסיבות הנכונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהבלוק. ביונסה והשורטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

במראה 'עדיין-ג'ני-מהבלוק', ביונסה פורצת שער ומציגה שורטס-אלנבי וירך חטובה. גם חנה נוהגת לתהלך בעולם עם בנדנת ניינטיז, שמבליטה את כל החלקים הטובים שלה - עפעפיים -אבל לפרוץ שערי מתכת, סתם כך כי את הגירלפרינד של ג'יי זי, מכאיב לכלבה בכל העצמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפוחה. מרינה קבישר ואבטיח/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנה נוהגת להסתובב עם אבטיח במקום עין, אבל לא תיארה לעצמה שגם מרינה קבישר בקטע. אמנם העוקבים טוענים שמדובר בשעורה, אך חנה יודעת את האמת - כשמשלבים קונסילר של כלבות, יחד עם סומק וצללית, יוצא הדבר הנהדר הזה. סמייל!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה? ג'סטין ביבר ומעריצות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיבות הגן של חנה נראו קצת אחרת: חצי פיתה חומוס, חצי פיתה שוקולד, שקיות עם דוגלי ובלוני הליום לשאיפה. אצל ביבר לעומת זאת, הנושא הוא "דושבאגז", ולא "פיתות". לכן זה נראה ככה - כובעים הפוכים, גופיות ארוכות שהופכות לחצאיות ונעלי בית עם ראשי תיבות. חנה תמשיך להשליך הזמנות לעץ הפיפי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully