וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ארנולד שוורצנגר

וואלה! סלבס

3.8.2013 / 0:32

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# כולם מכירים את ארנולד שוורצנגר, האיש והשרירים. גופו הענק שימש במשך שנים כסמל ההיכר שלו. זו אולי הסיבה שאפילו ספר השיאים של גינס החליט לבחור בו כאדם בעל הגוף המעוצב ביותר שפותח אי פעם בהיסטוריה.

# למרות השרירים והגוף המדהים, נראה שמתחת לכל המסה הזאת, מסתתר לב שברירי. באפריל 1997, נאלץ שוורצנגר לעבור ניתוח לב פתוח, בעקבות בעיה בשסתום.

ארנולד שוורצנגר, מריה שרייבר. David Paul Morris, GettyImages
תמיד רצה להיות קנדי. ארנולד שוורצנגר ומריה שרייבר/GettyImages, David Paul Morris

# ארנולד לא נולד מפותח, חזק ושרירי, הו לא. בדיוק להיפך. בילדות, אביו קרא לו סינדרלה. כן, לא סופרמן ולא איש הפלדה. רק סינדרלה.

# ב-2004, במהלך טיול משפחתי בהוואי, הבחין השחקן באדם שתובע בים. מבלי לחשוב פעמיים, קפץ השרירן למים והחל לשחות לכיוונו של הבחור, הציל אותו מטביעה וסחב אותו עד לחוף.

# שוורצנגר, כך מתברר, החזיק גם בתארים מלכותיים. אישתו לשעבר, מריה שרייבר, היא אחייניתו של נשיא ארצות הברית לשעבר – ג'ון פ. קנדי. כך שארנולד החמוד הגשים את כל חלומותיו. על פי חברי ילדותו, החלום שלו היה לעבור לארה"ב, להפוך לשחקן מפורסם ולהיות חלק ממשפחת קנדי. מי אמר שחלומות לא מתגשמים?


כמה הפתעות על השחקן וין דיזל

לא יאומן כי יסופר על ג'סיקה סימפסון

מה לא ידעתם על לינדזי לוהן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully