וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על ג'ניפר לופז

שירות וואלה! סלבס

27.7.2013 / 0:07

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אתם אולי מכירים את הזמרת הלטינית ג'ניפר לופז בשם החיבה ג'יי לו, אבל מכריה משכבר הימים יודעים לספר כי שם החיבה היותר פופולרי בילדותה היה "הגיטרה". למה? נו, זה די ברור. החברים טוענים שגופה של הלופז היה נראה ממש כמו גיטרה. חשמלית, יש לציין.

# מה שכן, הגוף העגלגל לא מנע מג'ני להיות רקדנית מקצועית. יתרה מכך, חדי העין שביניכם יוכלו להבחין בלופז מקפצת לה מאחורי ג'נט ג'קסון בקליפ "that’s the way love goes". בהמשך, הצטרפה הלטינית הלוהטת גם לסיבוב ההופעות של האחות לבית ג'קסון.

ג'ניפר לופז בעת השקת כוכב על שמה בהוליווד, 20 יוני 2013. Kevin Winter, GettyImages
אני דומה לגיטרה? אני? ג'ניפר לופז/GettyImages, Kevin Winter

# אבל זה לא הפרט המביך היחיד שג'יי שומרת עמוק בארון. בעבר, נעצרה הזמרת ביחד עם בן זוגה דאז, שון "פי דידי
" קומבס
לאחר שהיו מעורבים בפרשת ירי במועדון לילה. השוטרים שהגיעו למקום תפסו את השניים כשבידם אקדח גנוב. למזלה של לופז, ההאשמות נגדה בוטלו.

# אם כבר אקס מיתולוגי, נראה שללופז יש איזה עניין לא פתור עם התאריך ה-18 לאוגוסט. למה? כי שני האקסים שלה, בן אפלק וכריס ג'אד נולדו ביום הזה. פרט שולי: אפלק צעיר מג'אד בשלוש שנים. צירוף מקרים?

# הכוכבת הזוהרת אמנם מתגאה שנים בעובדה שהיא הגיעה מהשכונות של ניו יורק, אבל זה לא מה שמונע ממנה לגור באחוזת פאר במיאמי ביץ'. למזלה, במידה ויגמר לה החלב, היא תמיד יכולה לעבור שמונה בתים ולבקש מהשכן שלה. אחד, ריקי מרטין.


כמה הפתעות על השחקן וין דיזל

לא יאומן כי יסופר על ג'סיקה סימפסון

מה לא ידעתם על לינדזי לוהן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully