וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמישה דברים שלא ידעתם על ג'סיקה סימפסון

וואלה! סלבס

13.7.2013 / 0:36

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# ג'סיקה סימפסון, אחת הבלונדיניות הכי שוות בתעשייה, אולי רק נראית לכן טיפשה. נכון, היא גם גילמה אחת כזו בסדרת ריאליטי - אבל אמא שלה חשפה באחד הראיונות, שהבת החמודה שלה סיימה בהצטיינות את התיכון והוגדרה כגאון בקרב חבריה לשכבה.

# אבל ג'סי היא לא רק יפה וחכמה, אלא, כך מתברר, גם מאוד מוכשרת. לראייה: היא ניצחה את בריטני ספירס בתחרות על התפקיד בסרט "הדיוקס קורעים את האזרד". טוב, במחשבה שנייה, היא לא עבדה כל כך קשה, אה?

ג'סיקה סימפסון. Evan Agostini, GettyImages
לא כל כך טיפשה. ג'סיקה סימפסון/GettyImages, Evan Agostini

# אל תמהרו לקנא בגברת סימפסון, נראה כי חייה לא תמיד היו ורודים. בעבר הבלונדה החמודה אושפזה לא פעם, לא פעמיים, אלא חמש פעמים בבית חולים בעקבות דלקת בכליות. לא כיף בכלל.

# אם לא די בכך, לאחרונה גילתה הזמרת הסקסית כי היא עדיף לה לא להתקרב יותר לגבינות, קמח, קפה, שוקולד, עגבניות, תירס ופלפל חריף. או במילים אחרות: תלקקי חסה ותסתמי. למה? לא כי היא מנסה לעשות דיאטת כסאח, אלא סתם כי היא אלרגית למוצרים האלו.

# והנה עוד עובדה שתגרום לכם לאהוב את הסימפסון אף יותר. באחד מהראיונות שנתנה בעבר, סיפרה הכוכבת כי היא שומרת את בתוליה לליל החתונה שלה. לאחר הראיון, נדהמה לגלות שזה יצר מהומה כל כך גדולה. נו שוין.


מה לא ידעתם על לינדזי לוהן?

כמה הפתעות על ג'ורג' מייקל

לא יאומן כי יסופר על הנסיך וויליאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully