וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על לינדזי לוהן

וואלה! סלבס

5.7.2013 / 2:40

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# נראה שלינדזי לוהן נמצאת פה יובלות. טוב, זה לא ממש שקר. בכל זאת, הבלונדינית הכי טראשית בצפון יבשת אמריקה, החלה את הקריירה שלה לפני 24 שנים, כשהיא רק בת 3. התפקיד הראשון שלה, היה דווקא דוגמנית לבגדי ילדים של חברות כמו "אברקומבי אנד פיטצ'" ו"קלווין קליין".

# השנים הרבות בתעשיית הבידור, כנראה הפכו את הכוכבת לפרנואידית לא קטנה. בשנת 2007, לאחר שעברה ניתוח להסרת התוספתן, ביקשה לוהן מרופאיה שישמרו לה את האיבר הפנימי על מנת שתוכל לאחסן אותו במקרר ביתה. למה, אתם שואלים? מהסיבה הפשוטה, שהבלונדה חששה כי התוספתן שלה יגיע לידיים הלא נכונות ולבסוף ימכר ברשת. מישהי חשה את עצמה.

לינדזי לוהן. Junko Kimura, GettyImages
מישהו רוצה אוכמניות? לינדזי לוהן/GettyImages, Junko Kimura

# אולי הסיבה לכך שלוהן הפכה לפרנואידית, היא דווקא הקרבה למלכה האם - מדונה. כשהשחקנית החליטה להתחזק והתקרבה למאמינים בקבלה, אסתר, הידועה כמאמינה בתורה היהודית - אימצה אותה לחיקה ואף העניקה לה את השם "רוז" (ורד). הכי פרח לב הזהב.

# לפני מספר שנים, שוחרר יומנה של לוהן, בו היא חשפה כי בעבר היתה מאוהבת באחד השחקנים היותר מפורסמים בתעשייה - הית' לדג'ר. לצערה, הוא מת לפני שהספיקה להתוודות בפניו, שלא לדבר על לממש את האהבה ביניהם. אכן טראגי.

# אגב, אם בא לכם להיות מרושעים ולראות את הכוכבת הבלונדינית מתחילה להתגרד, להתעטש ומפתחת עוד תסמיני אלרגיה משעשעים, קחו אותה לחוות סוסים או שימו לה אוכמניות באוכל. מתברר שלוהן אלרגית לסוסים ולאוכמניות. באסוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully